اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه نخست امسال

اصناف متخلف بوشهر 67 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در 5 ماه نخست امسال واحدهای متخلف صنفی 67 میلیارد ریال جریمه شده‌اند که 80 درصد نسبت به سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

اصناف متخلف بوشهر 67 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی صبح امروز در شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: در پنج ماه اول امسال 4 هزار و 100 پرونده تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 2 هزار 100 مورد بوده، 77 درصد رشد دارد.

احمدی همچنین از بازرسی 2 هزار و 400 مورد از اصناف خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها که نقش مهمی در تثبیت قیمت‌ها داشته است، نسبت به پنج ماه سال گذشته 113 درصد رشد دارد.

وی در بحث محکومیت‌های مالی گفت: در پنج ماه اول امسال واحدهای متخلف صنفی 67 میلیارد ریال جریمه شده‌اند که 80 درصد نسبت به سال گذشته رشد نشان می‌دهد. 

احمدی اضافه کرد: در این مدت 200 مورد بر نانوایی‌ها رسیدگی شد که 170 مورد آنان متخلف شناخته و جریمه شدند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه رسیدگی به وضعیت نانوایی‌ها مجددا به اداره کل تعزیرات حکومتی سپرده شده خاطر نشان کرد: شخصا با حضور در نانوایی‌های بوشهر و گفت‌وگو با مردم به بررسی میدانی کمیت و کیفیت نان پرداخته‌ام.

احمدی افزود: بر این اساس در پنج ماه ابتدای امسال 170 پرونده در خصوص تخلف نانوایی‌های بوشهر در تعزیرات حکومتی تشکیل شده که با صدور رأی و ابلاغ آن، طبق نظرسنجی انجام شده که توسط یکی از برنامه‌های انتقادی صدا و سیمای بوشهر پخش شده، شاهد رضایت نسبی مردم هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه ورود تعزیرات حکومتی به گرانی مرغ در رمضان باعث شد تا قیمت این ماده پروتئینی در استان زودتر از نقاط دیگر کشور کاهش یابد افزود: در سال جاری با 50 درصد افزایش، 84 پرونده برای مرغداری‌های استان تشکیل شده و بیش از یک‌ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان این بخش اعمال شده است.

اسماعیل مرحمتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز از تشکیل نمایشگاه پاییزه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 26 شهریور به‌مدت 9 روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا خواهد شد و در آن ملزومات دانش‌آموزان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول