اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خبر داد

راه‌اندازی پردیس دانشکده پزشکی در سایت مسکن مهر آبادان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان از راه‌اندازی پردیس دانشکده پزشکی در سایت مسکن مهر این منطقه خبر داد.

راه‌اندازی پردیس دانشکده پزشکی در سایت مسکن مهر آبادان

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: مسکن مهر آبادان در سایت 118 هکتاری فرهنگیان قرار گرفته و در وضعیت ساخت و ساز است.

وی افزود: با توجه به  متقاضیان و ثبت‌نامی‌های مسکن مهر در آبادان که از سال 86 آغاز شده و طبق راستی‌آزمایی‌های قانون مسکن مهر، تعداد این افراد در ابتدای کار به 7 هزار نفر رسید.

معاون عمرانی فرماندار آبادان تصریح کرد: در همین راستا دولت نیز به تعهدات خود در قبال این افراد عمل کرده و اراضی و تسهیلات مقرر شده را در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار داد.

وی اضافه کرد: با گذشت زمان و انصراف برخی متقاضیان، امروز، سایت مسکن مهر آبادان حداقل 5 هزار خانوار را زیرپوشش قرار می‌دهد که البته با تکمیل واحدهای آن این مهم محقق می‌شود.

صدیقی عنوان کرد: احداث کتابخانه، مدارس در سه مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان همچنین ایجاد مهدهای کودک از اقدامات در دستور کار و تمهیدات اندیشیده شده برای این سایت مسکونی است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات در دستور کار برای توسعه و تجهیز این سایت گفت: در نظر داریم که پردیس دانشکده پزشکی آبادان را در سایت مسکن مهر راه‌اندازی و فضاهای آموزشی این سایت را افزایش دهیم.

معاون عمرانی فرماندار آبادان بیان کرد: همچنین جاده دسترسی به این فضای آموزشی را مهیا کرده و دانشجویانی که از اهواز به شهرستان ورود می‌کنند برای حضور در پردیس دانشکده و آموزش در این فضا دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهر آبادان به سمت شمال منطقه در حال گسترش و توسعه است، زیرا از سمت جنوب به رودخانه‌ اروند و از بخش‌های دیگر به شهرستان خرمشهر و تالاب می‌رسد که این امر توقف در توسعه دیگر بخش‌ها جز شمال شهر را برای ما مقدور کرده است.

صدیقی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات شهروندان، توسعه ابعاد مختلف شهری و عمران و آبادانی منطقه است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول