اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری آبادان خواستار شد

لزوم شرکت حماسی‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی و دینی است که در آبادان با حضور همه اقشار جامعه برگزار می‌شود.

لزوم شرکت حماسی‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهاب صدیقی ظهر امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی آبادان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس نسبت به سال‌های پیش باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی افزود: در برنامه‌ریزیی مه با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام گرفت برای حوزه کاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان شش کمیته مختلف تعریف شده که دبیری این شورا برعهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان ادامه داد: مصوبات جلسه امروز شامل برنامه ریزی برای راهپیمایی روز قدس و برپایی مراسم نماز عید فطر در آبادان است.

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی قدس روز جمعه از ساعت 11 و نیم صبح از مقابل مسجد امیر مؤمنان علی (ع) آغاز و به مصلای شهرستان آبادان ختم می‌شود.

صدیقی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این روز گفت: تدابیر لازم برای انتقال شهروندان با اتوبوس‌های شهرداری آبادان، نصب سیستم‌های صوتی در مسیر راهپیمایی روز قدس و هماهنگی با همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام شده است.

وی همچنین درمورد برپایی نماز عید فطر در شهرستان آبادان تصریح کرد: نماز عید فطر در شهر آبادان همچون سال‌های گذشته مقابل بلوار دهداری و رأس ساعت 7 صبح اقامه می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان ادامه داد: نصب سیستم صوتی، قرار دادن 3 تانکر آب برای تجدید وضو و استفاده از اتوبوس‌های شهرداری برای جابه‌جایی و حمل و نقل شهروندان آبادانی از دیگر اقدامات دستگاه‌‌های اجرایی منطقه در این روز باشکوه است.

* برگزاری هفته دفاع مقدس و مراسم 5 مهر به صورت ملی در آبادان

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و مراسم روز 5 مهر گفت:‌ برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم هفته دفاع مقدس و پنج مهر در نظر داریم این مراسم را به صورت ملی در سطح شهرستان آبادان برگزار کنیم.

صدیقی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته گرامی‌داشت شهدای دوم مهر و برپایی مراسم به صورت کشوری است که کمیته‌های ویژه هفته دفاع مقدس بعد از عید سعید فطر و به صورت تخصصی در فرمانداری آبادان برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برپایی مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره دکتر عباسی در شهرستان آبادان گفت: در روز جمعه و بین ساعات 18 تا 20 بعداظهر در مسجد موسی بن جعفر (بهبهانی‌ها) مراسمی برای بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر عباسی در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول