اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

4507 مورد بازرسی از اصناف شهرستان قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از انجام 4 هزار و 507 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

4507 مورد بازرسی از اصناف شهرستان قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری بعد از ظهر امروز در نشست تعزیرات حکومتی این شهرستان اظهار کرد: پرونده‌های اولویت‌دار تخلفات صنفی در بازار از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی و غیره با حضور گشت مشترک در همان زمان بازرسی رسیدگی می‌شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4 هزار و 507 مورد بازرسی و 190 مورد گشت مشترک در این شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد این بازرسی‌ها مربوط به واحدهای خرده فروشی کالا و مواد غذایی بوده است.

فرماندار قروه تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته در این مدت 455 فقره پرونده تخلفاتی برای متخلفین تشکیل شده است که بیشترین تخلفات مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی بوده است.

فخری ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را 380 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این پرونده‌ها برای صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی به پرونده‌های مربوط به کود شیمیایی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: پنج پرونده مربوط به کود شیمیایی به مقدار 58 تن به علت‌گران‌فروشی به جزای نقدی 95 میلیون ریال جریمه شدند.

فرماندار قروه گفت: در راستای برخورد قاطع با متخلفان در عرصه‌های مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و در صورت تکرار تخلف پلمب و پلاکارد بر روی واحد صنفی تخلف نصب خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نیز در این نشست اظهار کرد: در مدت تقریباً دو سال یک‌هزار و 50 پرونده از حوزه قروه و دهگلان به تعزیرات حکومتی ارسال شده که یک‌هزار و 47 پرونده مختومه و رسیدگی شده است.

کریم‌پور افزود: از یک‌هزار و 50 پرونده به تعزیرات حکومتی، 455 پرونده مربوط به سال‌جاری است و بیشترین تخلفات به دلیل عدم صدور صورت‌حساب، عدم درج قیمت و گران‌فروشی بوده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول