اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ورامین:

مدیران آموزش و پرورش مردم را با نظام آموزشی جدید آشنا کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: مدیران آموزش و پرورش باید نظام آموزشی 3ـ3-6 و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برای مردم توضیح دهند و آنها را با این طرح عظیم آشنا کنند.

مدیران آموزش و پرورش مردم را با نظام آموزشی جدید آشنا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نشست قطب مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش جنوب شرق استان تهران با حضور مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، پیشوا، پاکدشت، قرچک، و جوادآباد در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

مجتبی عرب عامری با اشاره به برنامه‌های کلی این ستاد در مناسبت‌های آتی بیان کرد: تهیه بورشور برای سند تحول 3-3-6، تهیه فیلم کوتاه، تهیه خبرنامه برای کلیه مدیران، کارهای پژوهشی، دعوت از خبرنگاران، استفاده از پرچم و پلاکارد و نصب بنر خیرمقدم و نصب بنر برای تقدیر از خانواده شهدا از برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته در هفته دفاع مقدس و اول مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش ورامین با تاکید بر اهمیت طرح سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه آخرین هفته شهریور ماه سال جاری مدیران ادارات آموزش و پرورش باید نظام آموزشی 3-3-6 و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برای مردم توضیح دهند و آنها را با این طرح عظیم آشنا کنند.

در پایان نشست چند تن از مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش نظراتشان را در مورد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نظام آموزشی جدید و راهکارهای تبیین آن در میان مردم و دانش‌آموزان و برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس بیان کردند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول