اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلینیک تخصصی اشتغال قم:

پایداری اشتغال لازمه کار و تولید است

خبرگزاری فارس: رئیس کلینیک تخصصی اشتغال قم گفت: پایداری اشتغال به عنوان یکی از ضرورت‌های کار و تولید از جمله اهداف مهم تشکیل این مرکز محسوب می‌شود.

پایداری اشتغال لازمه کار و تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی ذاکری ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نخستین کلینیک تخصصی اشتغال کشور در قم اظهار کرد: پایداری اشتغال یکی از اهداف مهم تشکیل این مرکز محسوب می‌شود.

وی افزود: حضور مشاوران در کنار کارجویان سبب پایداری اشتغال می‌شود ضمن اینکه برخی تقاضاها در خصوص جذب نیرو وجود دارد که به دلیل عدم تخصص لازم، ثبت‌نام و اشتغال صورت نمی‌گیرد.

رئیس کلینیک تخصصی اشتغال قم با بیان اینکه نمونه این مرکز در کشور وجود ندارد گفت: فعالیت‌های آموزشی و مشاوره تخصصی به کارجویان و کارفرمایان از دیگر بخش‌هایی است که در این کلینیک در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر توسعه اشتغال و تولید به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف کلینیک تخصصی اشتغال قم ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه کارجویان و کارفرمایان قم بتوانند بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول