اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

هفته تعاون 16 طرح با اشتغالزایی 197 نفر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در هفته تعاون تعداد 16 طرح با اشتغالزایی 197 نفر و سرمایه‌گذاری 12 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

هفته تعاون 16 طرح با اشتغالزایی 197 نفر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه امروز در مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از طرح 2060 سیلوی 25 هزار تنی ذخیره گندم کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با نخستین روز هفته تعاون طرح تعاونی 2060 سیلوی 25 هزار تنی ذخیره گندم در کرمانشاه افتتاح شد.

براندیشه با اشاره به نقش تعاون در شکوفایی اقتصاد کشور افزود: اشاعه و گسترش فرهنگ تعاون نیازمند توجه جدی به این بخش است. برای گسترش روحیه جمعی و تعاون در کارها باید بسترهای لازم فراهم شود.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تلاش در رسیدن به استقلال اقتصادی را نه تنها در بخش خصوصی بلکه در سایه توجه ویژه به بخش تعاون نیز خواند و تصریح کرد: یکی از منشورهای اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت و توسعه تعاونی‌ها است.

وی در خصوص شرایط تشکیل تعاونی‌ها گفت: تعاونی‌ها می‌توانند در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی ایجاد شوند و با حداقل 7 نفر عضو رسمیت می‌یابند.

براندیشه در خصوص مشخصات طرح تعاونی 2060 نیز اظهار کرد: این طرح با ظرفیت 25 هزار تن ذخیره گندم در سال با سرمایه‌گذاری 17 هزار میلیون با عاملیت بانک توسعه تعاون احداث شده که پیش‌بینی شده زمینه اشتغال 16 را فراهم کند.

وی افزود: در هفته تعاون تعداد 16 طرح با اشتغالزایی 197 نفر و سرمایه‌گذاری 12 میلیارد تومان که 2.5 میلیارد تومان آن تسهیلات بوده در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

طرح تعاونی 2060 در کیلومتری 37 جاده کرمانشاه-کوزران احداث شده و از لحاظ موقعیت مکانی در زمین‌های حاصل‌خیز قرار گرفته و رضایت کشاورزان را به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول