اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

مشکل اختصاص تسهیلات به فعالان عرصه چاپ رسیدگی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برای حل مشکل تسهیلات فعالان عرصه چاپ استان قول مساعد داد.

مشکل اختصاص تسهیلات به فعالان عرصه چاپ رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر سه‌شنبه شب در جمع فعالان عرصه چاپ و نشر خراسان جنوبی کیفیت چاپ و نشر در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: تجهیزات صنعت چاپ استان از مدرن‌ترین تجهیزات است اما اگر نیروی انسانی متخصص را در اختیار نداشته باشیم با مشکل روبه‌رو می‌شویم و این موضوع  باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اعمال تحریم علیه ایران و سایر موانعی که دشمنان نظام اسلامی بر سر راه پیشرفت این نظام  ایجاد می‌کنند، افزود: این تحریم‌ها تاکنون هیچ خللی در راه پیشرفت کشور ایجاد نکرده است.

مطهری‌فر یادآور شد: استاندار خراسان جنوبی پیش از این به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کردند که اگر قصد دادن سفارشات چاپی دارند حتما این سفارشات را به چاپخانه‌های فعال در استان ارائه دهند مگر اینکه تفاوت کیفی کار سایر استان‌ها بیشتر از استان ما باشد.

وی اضافه کرد: بنابراین باید دلایل ارائه سفارشات چاپی به خارج از استان مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد ولی با این حال چون بازار رقابتی است باید به دنبال استفاده از اهرم‌هایی برای ارتقای بیشتر کیفیت کار باشیم. ‏

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برخی مشکلات دست‌اندرکاران صنعت چاپ استان از قبیل تسهیلات با پیگیری و معرفی برای اخذ تسهیلات از محل اعتبارات کارگاه‌های زودبازده قابل برطرف شدن است.

مطهری‌فر ادامه داد: مشکلاتی از قبیل زمین باید از طریق دستگاه‌های ذیربط دیگر مورد پیگیری قرار گیرد و مجمع امور صنفی در این راستا باید همکاری لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به وفاق و همدلی حاکم بر کار صنعت چاپ در استان اظهار امیدواری کرد: با همین وفاق و همدلی کارها ادامه یابد زیرا با گذر از این تحریم‌ها قطعا اتفاقات خوبی در انتظار صنعت چاپ خراسان جنوبی است.

‏‏انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول