اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم امسال صورت می‌گیرد

حضور بازرسان بخش غذا و دامپزشکی اتحادیه اروپا در بوشهر

خبرگزاری فارس: بازرسان بخش غذا و دامپزشکی اتحادیه اروپا نیمه دوم امسال برای بررسی و بازدید از بخش‌های مختلف مرتبط با غذا و دامپزشکی به بوشهر سفر می‌کنند.

حضور بازرسان بخش غذا و دامپزشکی اتحادیه اروپا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر صبح امروز در نشست هماهنگی حضور بازرسان بخش غذا و دامپزشکی اتحادیه اروپا در بوشهر گفت: شرکت‌های فرآوری محصولات دریایی متقاضی کد اتحادیه اروپا باید هر چه زودتر آمادگی خود را اعلام کرده تا بازرسی‌های لازم از این واحدها صورت گیرد.

مرتضی بحرانی تصریح کرد:‌ در همین راستا شرکت‌های فرآوری محصولات دریایی باید بازنگری نظام‌نامه‌ها، بررسی همه فرآیند‌های کار و تشکیل کارگروه‌های تخصصی داخلی را انجام داده و از افراد باتجربه که سابقه کار در بازرسی‌های دو دوره قبلی سفر اتحادیه اروپا به استان را داشته‌اند استفاده کنند.

در همین ارتباط نیز صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور بازرسان بخش غذا و دامپزشکی کمیسیون اتحادیه اروپا با حضور مدیران کل دامپزشکی و شیلات استان بوشهر برگزار شد.

این نشست در سالن کنفرانس دامپزشکی استان بوشهر با حضور مدیران کل دامپزشکی و شیلات استان بوشهر، کارشناسان این دو اداره‌ کل و همچنین مدیران و مسئولان بهداشتی شرکت‌های فرآوری محصولات دریایی برگزار شد.

در این جلسه مسائلی نظیر بازنگری نظام‌نامه‌ها، بررسی تمامی فرآیندهای کار، بررسی وضعیت صیدگاه‌ها و شناورهای صیادی، رعایت موارد GMP و GHP ردیابی‌ها و آزمایشات لازم و آماده و در دسترس بودن مستندات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با جمع‌بندی موضوعات و تنظیم مصوبات لازم پایان یافت و مقرر شد در همین زمینه بازرسی‌هایی از شرکت‌های فرآوری متقاضی کد اتحادیه اروپا توسط کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی استان بوشهر انجام شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول