اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

افتخارات امروز نظام اسلامی مرهون دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: افتخارات امروز نظام اسلامی همچون اجلاس سران عدم تعهد در تهران، مرهون خون شهدا و دفاع مقدس است.

افتخارات امروز نظام اسلامی مرهون دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به برگزاری باشکوه و قدرتمندانه اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران، برگزاری این اجلاس مهم را برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود کارشکنی‌ها و توطئه‌های قدرت‌های زورگو اجلاس شانزدهم در تهران با اقتدار و در امنیت کامل برگزار شد.

وی برگزاری منظم اجلاس سران عدم تعهد در تهران را افتخاری بزرگ برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: همه این افتخارات مرهون خون شهدا و دفاع مقدس مردم ایران اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا با تبیین و ابلاغ پیام رویداد مهم جنگ تحمیلی و جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم، جوانان و نوجوانان امروز ارزش این نظام را بیش از پیش درک کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضرورت فضاسازی مناسب شهری در هفته دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: دستگاه‌های دخیل در این امر باید به خوبی در امر تبلیغ و تبیین دفاع مقدس در فضاهای شهری تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس باید آغاز گامی اساسی در راستای آشناسازی جوانان و مردم با ارزش‌های دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان باشد.

خاطر نشان می‌شود در این جلسه دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از برنامه‌های خود به مناسبت هفته دفاع مقدس ارائه کردند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول