اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

رزمندگان اسناد زنده‌ای از تاریخ دوران دفاع مقدس هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان اسناد زنده این تاریخ محسوب می‌شوند.

رزمندگان اسناد زنده‌ای از تاریخ دوران دفاع مقدس هستند

امیرعلی نیک‌بخش در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به تصویب قوانین مهم در زمینه حمایت از خانواده‌های شاهد و ایثارگر اقدامات مطلوبی در زمینه حمایت از این خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود، افزود: اجرای برنامه‌های مختلف پژوهشی از برنامه‌های این اداره کل است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اردویی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد:‌ تاکنون برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه حمایت‌های لازم از مقالات مختلف علمی و پژوهشی انجام می‌شود، افزود: ‌این پژوهش‌ها در حوزه ایثار و شهادت نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

نیک بخش از جمع‌آوری اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس استان زنجان خبر داد و گفت: ‌اسنادی از جمله خاطره، شعر، نوشته و وصیت‌نامه شهدا در استان جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه اسناد مربوط به رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان اسناد زنده این تاریخ محسوب می‌شود، افزود: اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از راه‌اندازی دفتر نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از سال 85 خبر داد و گفت: تاکنون حمایت‌های لازم از نخبگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 32 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر عضو این دفتر هستند، افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر به این مجموعه جذب می‌شوند.

نیک‌بخش بر ضرورت حمایت از خانواده‌های شاهد و ایثارگران تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این افراد زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول