اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر تعاون

مرکز ژنتیک جنوب شرق کشور در یزد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سفر وزیر تعاون به استان یزد خبر داد و گفت: با حضور شیخ‌الاسلامی مرکز ژنتیک جنوب شرق کشور در یزد افتتاح می‌شود.

مرکز ژنتیک جنوب شرق کشور در یزد افتتاح می‌شود

مصطفی سلمانی‌‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: شیخ‌الاسلامی صبح امروز وارد استان یزد شده و در برنامه‌های هفته تعاون استان یزد شرکت خواهد کرد.

وی افزود: شیخ‌الاسلامی در این سفر ابتدا مرکز ژنتیک جنوب شرق را افتتاح خواهد کرد و سپس با حضور در یکی از شرکت تعاونی‌ها به نمایندگی از 70 تعاونی استان یزد، آن را افتتاح می‌کند.

سلمانی‌پور ادامه داد: برگزاری هفتمین جشنواره تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان یزد در حاجی آباد رستاق و مراسم کلنگ زنی پروژه تولید همزمان برق و حرارت شرکت تعاونی الکترو برق مجمر از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر به یزد است.

وی عنوان کرد: عصر امروز (چهارشنبه) نیز برنامه‌های نشست سه جانبه با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت و شرکت در شورای هماهنگی رفاه استان یزد از دیگر برنامه‌های وزیر است.

سلمان‌پور بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز همچنین در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول