اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان برای مددجویان روستایی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان برای مددجویان روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد صبح امروز در بازدید از روستای محروم تنگ آبشور که به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس کمیته امداد بویراحمد و برخی اعضای ستاد مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، اظهار کرد: آموزش‌های صحیح قبل از اشتغال لازمه یک اشتغال پایدار است که در این راستا کمیته امداد درصدد است با همکاری سایر ادارات کلاس‌های آموزشی رایگان را برای مددجویان دارای شرایط اشتغال برگزار کند.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری افزود: آن‌چه امروز برای خانواده‌ها مهم است بحث توانمندی و اشتغال‌زایی است و ایجاد شغل برای مددجویان تحت حمایت زمینه‌ای برای بهبود اقتصاد خانواده‌ها است که در این مسیر سخت و مهم از همراهی اداراتی چون میراث فرهنگی و گردشگری قدردان هستیم.

جلال‌فرد با اشاره به روند کاری کمیته امداد برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت خود، ابراز داشت: برای توانمندی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به همکاری و کمک سایر ادارات و سازمان‌ها داریم.

 

وی آموزش‌های صحیح قبل از اشتغال را لازمه یک اشتغال پایدار دانست و گفت: کمیته امداد درصدد است با همکاری سایر ادارات به خصوص میراث فرهنگی کلاس‌های آموزشی رایگان را برای مددجویان دارای شرایط اشتغال برگزار کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: میراث فرهنگی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف مانند قالی‌بافی، گلیم، گبه، خیاطی، نازک‌دوزی و آن‌ چه در ارتباط با مشاغل خانگی است آمادگی کامل دارد.

علیرضا ایزدی آمادگی خود را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای هر تعداد مددجو که کمیته امداد معرفی کند، اعلام کرد.

ایزدی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با رایزنی با فرمانداری بویراحمد مبلغی را برای احداث حمام خورشیدی در روستای تنگ آبشور اختصاص دهیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول