اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زهک خبر داد

فعالیت 68 مددجو در صنعت فرش‌بافی زهک

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زهک گفت: 68 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان زهک در صنعت فرش‌بافی فعالیت دارند.

فعالیت 68 مددجو در صنعت فرش‌بافی زهک

محمدرضا قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فرش‌‌بافی یکی از صنعت‌های دارای تاریخچه کهن در منطقه سیستان است که هنرمندان این خطه در این هنر زبده هستند.

وی افزود: با اجرای هر گونه پروژه اشتغال‌زایی کمیته امداد، عملاً این فعالیت زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرد و اشخاص از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد چابهار هم از اجرای فاز دوم طرح نظام جامع آموزش خانواده کمیته امداد با ظرفیت 260 خانوار در شهرستان چابهار خبر داد.

اردوان صابرملاشاهی گفت: این طرح در راستای اجرای هدفمند و فراگیر نظام جامع آموزش با استفاده از مربیان مجرب در حال اجرا است.

وی بیان داشت: مرحله نخست این فاز که با موفقیت پایان یافته همه زمینه‌ها را به منظور اجرای هرچه بهتر مرحله دوم این طرح آماده می‌کند و در طی اجرای این طرح اعضای آموزش دیده از برنامه‌ها و کلاس‌های مختلف در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، بهداشت فردی و مشاوره‌های روانی و رفتاری بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد چابهار متذکر شد: اجرای این طرح به منظور اقدامات آموزشی و در ارتباط با حفظ بنیان خانواده با هدایت معنوی – فرهنگی و رفتاری خانواده‌ها در زمینه رضای الهی و حرکت در خط ولایت صورت می‌پذیرد.

صابرملاشاهی در پایان اذعان داشت: این امر نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده‌ها و بهبود روند روابط خانوادگی و ارتقای جایگاه اجتماعی آنان ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول