اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

فرهنگ امر به معروف در جامعه گسترش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره بر لزوم گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

فرهنگ امر به معروف در جامعه گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در حفظ امنیت جامعه اظهار داشت:‌ این فریضه باید در میان مردم گسترش پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی مردم ابراز داشت: مسئولان نیز باید برای احیای این فریضه در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد:‌ امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه‌های دینی ما محسوب می‌شود و همگی باید در اجرای این فریضه تلاش کرده و کوتاهی نکنیم.

وی به نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش مفاسد اجتماعی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران همه نعمت‌های موجود را مدیون خون شهدا هستند و باید با قرار گرفتن در مسیر راه شهدا، آرمان‌های ایشان را الگوی مسیر خود قرار دهند.

نورپور با اشاره به نقش حجاب و عفاف در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مسئولان باید به همراهی مردم در حاکم شدن عفت و حجاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با همکاری یکدیگر در این راستا حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مومنان یار، یاور و غمخوار یکدیگر هستند، گفت: مؤمنان نسبت به هم احساس مسئولیت می‌کنند و به این دلیل همدیگر را به کارهای نیک امر کرده و نسبت به کارهای زشت نهی می‌کنند.

امام جمعه خرم‌دره افزود: در جامعه مردم نباید نسبت به مسئله امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشند بلکه باید در برابر منکر، حداقل تذکر لسانی داشته باشند.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک ملت ایران عنوان داشت: دشمن با جنگ نرم درصدد رسیدن به اهداف شوم خود است و می‌کوشد که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه کمرنگ کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول