اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سمنان خبر داد

تشکیل شوراهای امر به معروف در همه پایگاه‏های مقاومت سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه پایگاه‏های مقاومت در این استان خبر داد.

تشکیل شوراهای امر به معروف در همه پایگاه‏های مقاومت سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رحیم کیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سمنان در خصوص عملکرد سازمان بسیج مساجد و محلات اظهار داشت: سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان در حوزه فرهنگی، حلقه‌های جدید صالحین و شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه پایگاه‏های مقاومت در کارنامه فعالیت‏های خود دارد.

وی افزود: کمک به رفع محرومیت در روستاها و همکاری با بسیج سازندگی در عرصه‏های مختلف و همچنین برگزاری تئاتر، سرود، تهیه نشریه و بروشور برای مناسبت‏های مختلف طول سال و برگزاری روز بسیج مساجد و محلات مصادف با روز جهانی مسجد و همایش‌های مشترک ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و هیئات امنا، برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های این سازمان از ابتدای سال تاکنون بوده است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف و راه‏اندازی صندوق‌های قرض‏الحسنه در پایگاه‌های مقاومت، خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا و ارائه مشاوره حقوقی و تخصصی به بسیجیان و مردم در مساجد گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیجیان پایگاه‌های مقاومت است.

کیا تصریح کرد:‌ صلاح و فلاح جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان در گرویدن به این پایگاه عظیم اسلام یعنی مسجد است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان در مورد تعامل و هم‏فکری و پیشبرد برنامه‌های بسیج مسجد تأکید کرد: امام جماعت، پایگاه مقاومت بسیج و اعضای خدوم و تلاشگر هیئات امنا در مسجد نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

کیا یادآور شد: باید بتوان جوانان را جذب مساجد کرد؛ زیرا تا میراث‏داران ارزش‏های دین جذب پایگاه فکری اسلام نشوند، نمی‌توان برنامه خوب و بلندمدتی را برای بقای اصول انقلاب و فرهنگ ارائه داد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول