اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

نمایش اقتدار سربازان ولایت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش اقتدار سازمان ارتش 20 میلیونی و آمادگی سربازان ولایت در مقابله با تهدیدات استکبار جهانی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نمایش اقتدار سربازان ولایت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی بعدازظهر امروز در جمع گردان‌های تیپ سوم حضرت سیدالشهدا(ع) این استان در منطقه عمومی رزمایش بزرگ 12 هزار نفری فدائیان ولایت اظهار داشت: موفقیت هر رزمایشی منوط به توجیه و بکارگیری نیروهای یگان مربوطه است.

وی افزود: رزمایش به منزله ارزیابی عملکرد آموزشی یک نیروی نظامی است که می‌توان آن را بازسازی کوچکی از صحنه نبرد واقعی عنوان کرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر حفظ آمادگی بسیجیان در عرصه‎های مختلف، تاکید کرد: ارتقای سطح آمادگی دفاعی، افزایش دانش و بینش نظامی، فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی از ضرورت‌های حافظان انقلاب و دستاوردهای ارزشمند الهی آن است.

محمد سلیمانی همچنین بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان تیپ بسیجی حضرت امام علی(ع)، بیان داشت: تمرین دفاع از کوی و برزن و ارتقای سطح آمادگی رزمی بسیجیان، هدف اصلی رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در این استان به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به برنامه های محوری این رزمایش 12 هزار نفری اشاره کرد و افزود: با نمایش اقتدار سازمان ارتش 20 میلیونی و آمادگی سربازان ولایت در مقابله با تهدیدات استکبار جهانی و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی می‎شود.

وی ارزیابی عملکرد نواحی و رده‌های بسیج استان را از دیگر اهداف برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت عنوان کرد و افزود: با حضور 148 دسته رزمی در قالب نیروهای واکنش سریع و در چهار طیف مختلف، نقاط قوت و ضعف احتمالی مشخص شده و بستر برنامه‌ریزی‌های آتی فراهم می‎شود. 

محمد سلیمانی با اشاره به توانایی تیپ یکم امام علی(ع) شهرکرد ادامه داد: برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی، اخلاق، شناسایی دشمن در جنگ سخت و نرم، صبحگاه عمومی و تمرینات رزمی از جمله برنامه‌هایی است که در ارتقای سطح آمادگی نیروهای بسیجی موثر است.

مهران مرادی فرمانده تیپ امام علی(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند اعزام و سازماندهی نیروهای بسیجی نواحی شهرکرد و عشایری و همچنین برنامه های اجرا شده در نخستین روز رزمایش، اظهار داشت: تیپ امام علی(ع) متشکل از 4 هزار بسیجی در قالب پنج گردان احتیاط ، شش گردان رزمی و همچنین چهار گردان عمل کننده وارد اردوگاه شده و آماده عملیات در روز دوم رزمایش است. 

رزمایش بزرگ 12 هزار نفری فدائیان ولایت طی امروز و فردا در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول