اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان:

معرفی خدمات دولت موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یاس در جامعه گفت: معرفی خدمات انجام شده توسط دولت موجب خنثی شدن این تلاش‌ها می‌شود.

معرفی خدمات دولت موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

آذر آوازه، در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه دولت مهر موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه شده است.

وی با اشاره به تهدیدهای صورت گرفته توسط دشمنان در مورد تحریم‌ها افزود: برگزاری نمایشگاه و ارائه خدمات موجب ایجاد حس نشاط و امیدواری در جامعه می‌شود.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان با اشاره به هدفمند عمل کردن دشمنان درباره ایجاد یاس در بین مردم تاکید کرد: آگاهی یافتن مردم در مورد خدمات دولت موجب خنثی شدن اقدامات دشمن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی کارهای دولت نمود خارجی ندارد، اضافه کرد: ارائه این خدمات به صورت منسجم آن هم در یک محل موجب انسجام بیشتر بین مردم و مسئولان می‌شود.

آوازه خدمات دولت‌های نهم و دهم را در مقایسه با دولت‌های قبلی بی‌نظیر اعلام کرد و گفت: برای آوردن برخی از اقدامات دولت در نمودارها، معیاری برای مقایسه وجود نداشت چون که قبل از دولت نهم کاری در برخی موارد انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه به تازگی مسئولیت مدیرکلی بانوان و امور خانواده استان زنجان را تحویل گرفته است، تصریح کرد: به همین دلیل تمجید از اقدامات دولت تعریف از خود محسوب نمی‌شود.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان با تاکید بر ستودنی بودن اقدامات دولت در حوزه بانوان ادامه داد: برگزاری نمایشگاهی اینچنینی موجب ثبت این اقدامات برای قضاوت در تاریخ می‌شود.

وی به اختصاص یک غرفه ویژه برای بانوان و امور خانواده از طرف مسئولان ارشد استان زنجان اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین اقدامات دولت در امور بانوان در معرض دید مردم قرار گرفته است.

آوازه نمونه این اقدامات قابل تحسین را احداث پارک بانوان اعلام کرد و افزود: احداث این پارک موجب فراهم شدن مکانی برای تفریح بانوان شده است.

وی ایجاد تاکسی بی‌سیم بانوان را از دیگر اقدامات انجام شده در دولت نهم اعلام کرد و ادامه داد: ایجاد این تاکسی‌ها موجب اشتغال بانوان و همچنین راحتی بانوان برای سرویس‌گیری در امور جابه‌جایی در سطح شهر شده است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان به توسعه جامعه‌القرآن زنجان اشاره کرد و گفت: توسعه حوزه علمیه از دیگر اقدامات ارزشمند دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌شود.

وی توسعه حوزه علمیه و جامعه‌القرآن را موجب تاثیرگذاری در فرهنگ بانوان و به تبع آن فرهنگ جامعه عنوان کرد و افزود: این توسعه موجب تربیت فرزندان بهتری برای آینده ایران خواهد بود.

آوازه افزایش چند برابری حافظان قرآن را از محاسن توسعه جامعه‌القرآن در زنجان اعلام کرد و گفت: آمار سه نفری حافظان قرآن خانم در سال گذشته به 29 نفر رسیده است که در سال جاری به 72 نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به راه‌اندازی پارک بانوان در زنجان تصریح کرد: فاز دوم این پارک که شامل استخر و فرهنگسرا می‌شود کلنگ‌زنی شده است که در پایان سال مالی دولت دهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان ایجاد سایت بانوان را در شهرک صنعتی زنجان دیگر اقدام منحصر به فرد انجام شده در سطح کشور برای بانوان اعلام کرد.

وی از تحویل دادن پنج کارگاه توسط بانوان متقاضی خبر داد و گفت: 90 درصد کارهای اجرای 27 کارگاه دیگر هم انجام شده است که به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول