اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر سنندج:

قرآن مهم‌ترین ابزار هویت‌بخش در برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به گسترش فعالیت‌های قرآنی در این شهر و توجه ویژه مسئولان استانی به این مهم، گفت: قرآن مهم‌ترین ابزار هویت‌بخش در برابر توطئه‌های دشمنان است.

قرآن مهم‌ترین ابزار هویت‌بخش در برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمهدی تخت‌فیروزه درمراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: تبلیغ و نشر هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی زیربنای توسعه و تعالی جامعه اسلامی و پیشرفت روزافزون مسلمانان را به دنبال دارد.

وی افزود: مردم مسلمان کردستان مرید قرآن هستند و به دنبال مراد خویش با همتی مضاعف گام برمی‌دارند.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: در طول تاریخ پرافتخار اسلامی مردم کردستان شاهد تلاش‌های گسترده آنان برای نشر آموزه‌های قرآنی بوده‌ایم و به فضل الهی با پیروزی انقلاب اسلامی و نگاه ویژه مسئولان نظام اسلامی شاهد توسعه و تعالی فعالیت‌های قرآنی در کردستان بودیم.

عضو هیئت امنای مسجد جامع سنندج اظهار داشت: با نگاه ویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان به قاریان و حافظان قرآنی و نشر مبانی و آموزه‌های انسان‌ساز قرآن کریم در جای جای استان شاهد تحولات گسترده‌ای در این حوزه هستیم که امید است این مهم با تلاش هرچه بیشتر سایر مسئولان موجب کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و ارتقای روحیه مشارکت و اعتماد اجتماعی شود.

مسئول اجرای طرح جزءخوانی و تلاوت روزانه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و از قاریان برجسته استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: با همکاری دارالقران و مجمع قرآن سنندج و با حضور 14 قاری برجسته استانی به صورت روزانه مراسم زنده جزءخوانی در صدا و سیمای استان پخش شد.

زاهد مرادی افزود: این مهم بر ای دومین بار در کردستان برگزار شد و خوشبختانه علاوه بر استقبال گسترده مردم متدین استان شاهد استقبال دیگر هموطنان در استان‌های مختلف کشور نیز از این برنامه معنوی بودیم.

مرادی در پایان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده سعی می شود برای سال‌های آینده با میدان دادن به قاریان جوان استان زمینه برای نشر هر چه بیشتر آموزه‌های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان کردستانی فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول