اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه در عسلویه

نخبگان جوان صنعت نفت تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان وزارت نفت، نخبگان جوان صنعت نفت تجلیل شدند.

نخبگان جوان صنعت نفت تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه ‌در آیینی با حضور جمعی از مسئولان وزارت نفت، سومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت امروز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد و نخبگان جوان صنعت نفت مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

مشاور جوان وزیر نفت در این همایش با اشاره به روند ارزیابی نخبگان جوان و متخصص صنعت نفت اظهار داشت: با تشکیل کمیته ارزیابی، کار بررسی 200 فرم دریافت شده از سوی دبیرخانه مرکزی آغاز شد و این ارزیابی شامل سه مرحله اصلی بود که تمام مراحل آن از سوی اعضای کمیته ارزیابی شامل 6 نفر از دبیران کارگروه‌های تخصصی کانون تفکر جوانان صنعت نفت و چهار نفر از نمایندگان شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شد.

روح‌الله تولایی افزود: فرآیند ارزیابی از یک ماه پیش آغاز شده بود و با اعلام فراخوان، 200 فرم ارزیابی دریافت کردیم که از این تعداد 160 فرم مورد تایید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان بر اساس نمره، نتایج اولیه نفرات منتخب و ذخیره مشخص و در پایان این مرحله با همه نفرات منتخب و ذخیره ارتباط گرفته شد و از تمامی افراد در محل ساختمان شهید تندگویان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، مصاحبه حضوری به عمل آمد.

تولایی گفت: در پایان این مرحله متخصصان جوان برتر شاغل در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انتخاب و به مقام عالی وزارت نفت برای تقدیر و تشکر از آنان معرفی شدند. 

بر اساس این گزارش، در این آیین از تعدادی از نخبگان جوان صنعت نفت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول