اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

17 شهریور سقوط رژیم پهلوی را شتاب بخشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با گرامیداشت یاد شهدای 17 شهریور گفت: قیام مردم در این روز روند سقوط رژیم پهلوی را شتاب بخشید.

17 شهریور سقوط رژیم پهلوی را شتاب بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین  ابوالقاسم یعقوبی در آیین خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان‌شمالی اظهار کرد: 17 شهریور یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، در به ثمر رسیدن انقلاب نقش موثری را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه نام این شهدا بر تارک تاریخ این مرز و بوم به عنوان نگهبانان انقلاب اسلامی و پیش‌قراولان فجرآفرین خواهد درخشید، تصریح کرد: رژیم دیکتاتور پهلوی در این روز خیزش عمومی مردم بی‌دفاع را در تهران به گلوله بست و تعداد زیادی از مردان، زنان و کودکان را به خاک و خون کشید.

خطیب جمعه بجنورد از این روز به عنوان روز سند حقانیت و مظلومیت ملت رشید و سرافراز ایران است در برابر رژیم طاغوت یاد کرد و افزود: خاطرات افتخارآمیز آن دوران بیمه‌کننده انقلاب اسلامی و ضامن حیات و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقلال و آزادی است.

وی ادامه داد: 17 شهریور رژیم طاغوت را به لرزه درآورده و به آن هشدار داد انقلاب اسلامی از راهی که آغاز کرده باز نخواهد گشت.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: بازخوانی این روز در حقیقت آشکار کردن چهره پلید سلطه‌گران و طاغوتیان است.

وی همچنین امنیت، آرامش و استقلال و آزادی کشور را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد : نباید یاد و خاطره این بزرگ‌مردان از ذهن و فکر مردم و مسئولان فراموش شود.

خطیب جمعه بجنورد تبیین حوادث و وقایع این روز را برای نسل امروز ضروری خواند و یادآور شد: جنایات رژِیم ستم‌شاهی در 17 شهریور باید به گوش نسل امروز و نسل‌های آِینده برسد.

وی همچنین سالروز 11 سپتامبر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این حادثه ساخته و پرداخته آمریکا برای غارت کشورها بود.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: رازهای پشت پرده و پنهان حادثه 11 سپتامبر باید افشا شود تا همه جهانیان بدانند دولت آمریکا برای رسیدن به اهداف خود چه اقدام‌هایی انجام می‌دهد.

وی همچنین حادثه 11 سپتامبر را بهانه‌ای برای لشکرکشی آمریکا به مناطق متعدد جهان برشمرد و اظهار کرد: تمام شواهد نشان می‌دهد این حادثه از قبل توسط آمریکا برنامه‌ریزی شده بود.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین بر برگزاری هر چه بهتر مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول