اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

17 شهریور گزارشگر جنایات ضدبشری رژیم شاهنشاهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با گرامیداشت روز 17 شهریور گفت: 17 شهریور گزارشگر جنایات ضدبشری رژیم شاهنشاهی است.

17 شهریور گزارشگر جنایات ضدبشری رژیم شاهنشاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور اظهار داشت: 17 شهریور از روزهای مهم انقلاب ایران اسلامی است.

وی روز 17 شهریور را قیام 17 شهریور خواند و گفت: در این روز جمع بسیاری از مردم بی‌دفاع کشورمان توسط رژیم ستمشاهی در میدان ژاله تهران و در جمعه سیاه 1357 به شهادت رسیدند.

امام جمعه ابهر ادامه داد: 17 شهریور از ایام‌الله و هدیه‌ای از عالم غیب است تا نسل‌های آینده ببینند جمهوری اسلامی با چه جان‌نثاری‌هایی به پیروزی رسیده تا در حفظ آن بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: روز 17 شهریور گزارشگر جنایات ضدانسانی و اسلامی رژیم شاهنشاهی و نشانگر مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت در مقابل ستمگران و جنایتکاران است.

حجت‌الاسلام رحیمی با گرامیداشت یاد شهدایی که در راه دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب جان خود را از دست دادند، ادامه داد: شهدای نظام و انقلاب همیشه در خاطره ملت مبارز ایران زنده خواهند بود.

وی ضمن تسلیت روز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر گرامیداشت این روز تاکید کرد و از حضور آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در ابهر خبر داد.

امام جمعه ابهر در ادامه به اجلاس سراسری نماز و پیام مهم مقام معظم رهبری و همچنین دیدار اعضای خبرگان رهبری و اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه با مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: حضرت آقا در پیام خود به اجلاس نماز فرمودند «اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرند، جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی اسلام می‌رساند».

وی در ادامه به بیانات زیبای رهبری در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره کرده و افزود: با توجه به آنچه گذشت، اجلاس تهران باید و می‌تواند از پیچ و خم‌های دست و پا گیر و تشریفاتی خارج شود و ضمن تعریف یک راهکار منطقی برای تبدیل به یک سازمان بین‌المللی، از هم‌اکنون نیز مسایل مهم و سرنوشت‌ساز جهان نظیر تغییر ساختار سازمان ملل متحد، حذف حق ظالمانه وتو، موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی و تشکیل دولت فلسطین از بحر تا نهر و ده‌ها مسئله دیگر از جمله نجات مردم مظلوم بحرین از چنگال خون‌ریز آل‌سعود، مقابله با تبعیض در برخورداری از فناوری هسته‌ای و بحران سوریه را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول