اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

توطئه تحریم و انزوای ایران با برگزاری اجلاس تهران شکست خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمیرم با تاکید بر اینکه برگزاری اجلاس نم در تهران شکستی سنگین برای آمریکا و متحدانش است، گفت: با وجود تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی، توطئه تحریم و انزوای ایران شکست خورد.

توطئه تحریم و انزوای ایران با برگزاری اجلاس تهران شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام علیرضا مطلّب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزشمند مسجدمحوری از صدر اسلام تاکنون مسجد اظهار کرد: مسجد محل عبادت، پرستش و بندگی خداست و مهم‌ترین عبادت نماز است و ملاک پذیرش بقیه اعمال هم وابسته به نماز است.

وی مسجد را کارخانه انسان‌سازی دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند مساجد را از کار بیندازد و اگر نتوانست مسیر آن را منحرف کند و این وظیفه ماست که در تعامل این هجمه‌های سنگین دشمن ایستادگی کنیم.

امام جمعه موقت سمیرم با اشاره به مراسم بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز و نهضت مسجد سازی در کرمانشاه، هدف اصلی از برپایی اجلاس نماز را مقابله با تهاجم دشمن عنوان و تصریح کرد: نماز پایه بنیادی این حکومت است و باید با تبلیغ و فرهنگ‌سازی مردم به ویژه جوانان به سمت فرهنگ نمازخوانی هدایت شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مطلوب و موفق اجلاس غیر متعهدها در ایران اظهار کرد: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران شکستی سنگین برای آمریکا و متحدانش است.

مطلّب اضافه کرد: این اجلاس در زمانی برگزار شد که با توجه به اعلام تحریم‌های غرب علیه ایران و هم‌چنین موج بیداری اسلامی در منطقه و تحولات مهم کشورهای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و با وجود تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی، شکست توطئه تحریم و انزوای ایران را در پی داشته است.

وی هم‌چنین به حادثه 17 شهریور 57 اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم خون‌خوار پهلوی تجمع بزرگ مردم تهران در میدان ژاله سابق را به خاک و خون کشید و 4 هزار نفر شهید شدند و این میدان به نام میدان شهدا نام‌گذاری شد و بی‌شک این حادثه گامی در شکست رژیم پهلوی بوده است.

امام جمعه موقت سمیرم با تسلیت سالروز درگذشت آیت‌الله طالقانی افزود: آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران در انقلاب اسلامی است و خدمات بی‌نظیری به اسلام و انقلاب داشته است.

وی هم‌چنین با اشاره به 20 شهریور و سالروز شهادت آیت‌الله سیداسدالله مدنی گفت: منافقان با اعمال تروریستی و با شهادت ستون‌های انقلاب به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و مردم روز به روز بیشتر از نظام اسلامی دفاع کردند.

مطلّب سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری است و بیش از 34 سال امامت ایشان تداوم داشته و هفت نفر از خلفای عباسی در دوران این امام عظیم‌الشأن بوده‌اند.

وی افزود: تربیت بیش از 4 هزار شاگرد توسط ایشان از اقدامات ارزشمند در نشر و گسترش اسلام و مذهب شیعه است و باید راه ایشان تداوم یابد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول