اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

سخنان رهبری ترسیم‌کننده مسیر جدیدی برای اجلاس غیرمتعهدها بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: سخنان مقام معظم رهبری در نشست سران اجلاس غیرمتعهدها که اخیرا در تهران برگزار شد، مسیر جدیدی را برای این اجلاس ترسیم کرد.

سخنان رهبری ترسیم‌کننده مسیر جدیدی برای اجلاس غیرمتعهدها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با مدیران ستادی اظهار داشت: درخواست بان کی مون دبیرکل سازمان ملل از مقام معظم رهبری برای حل مشکلات منطقه در واقع لطف خداوند بود.

وی افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران در شرایط کنونی منطقه و جهان و در زیر فشارها و تبلیغات دشمنان در واقع نقطه عطف کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

جهانبخش ادامه داد: در شرایطی که دنیا ما را در تحریم و فشار و تهدید قرار داده است این اجلاس در اوج آرامش و امنیت در تهران برگزار شد و جلوه‎ای رقم زد که در طول تاریخ برگزاری این اجلاس‎ها از نظر کمیت، کیفیت و حضور سران و هیئت‎های بلندپایه در نوع خود بهترین و کم‎نظیر بود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش آمریکا و سردمداران استکبار منزوی کردن ایران بود اما برگزاری باشکوه این اجلاس و انعکاسی که در دنیا داشت موجب منزوی شدن عوامل استکبار و اقتدار و عزت هر چه بیشتر ایران اسلامی در مجامع بین‎المللی شد.

استاندار بوشهر با اشاره به تکمیل ظرفیت نیروگاه اتمی بوشهر در هفته گذشته یادآور شد: نیروگاه اتمی بوشهر در روز نهم شهریور جاری به ظرفیت 100 درصدی خود رسید.

وی اضافه کرد: به ظرفیت کامل رسیدن نیروگاه اتمی بوشهر و تولید 1000 مگاوات برق نقطه عطفی در نظام و نشان‌دهنده کارآمدی این نظام است.

جهانبخش تاکید کرد: امیدواریم به زودی مراسم تحویل نهایی نیروگاه اتمی بوشهر با حضور رئیس جمهوری برگزار شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: نیروگاه اتمی بوشهر با توان و فکر دانشمندان و مهندسان جوان ایرانی ساخته شده و همچون خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است که از هر ترفندی برای توقف روند توسعه در ایران استفاده می‎کنند و همت جوانان ایرانی همواره نقشه‎های آنان را نقش بر آب می‎کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول