اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران:

بیانات رهبری در اجلاس غیرمتعهدها حرف دل جهانیان بود

خبرگزاری فارس: نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی مازندران گفت: بیانات رهبر انقلاب در اجلاس سران غیرمتعهدها حرف دل تمام رهبران دنیا بود.

بیانات رهبری در اجلاس غیرمتعهدها حرف دل جهانیان بود

امیر فضلی‌اصانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه اجلاس نم در تهران فرصت مناسبی برای ایران به شمار می‌رفت، گفت: نم تریبونی شد تا با آن ایران بتواند اسلام را به دنیا عرضه کند.

وی با بیان اینکه حضور سران کشورها در تهران مخالفت آشکار استکبار و صهیونیست‌ها را در پی داشت، بیان داشت: تلاش‌های زیادی برای حضور نیافتن سران کشورها در این اجلاس صورت گرفت اما اجتماع سران دولت‌ها و کشورها در تهران به قوت انجام پذیرفت.

فضلی‌اصانلو با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سران غیرمتعهدها نقطه عطفی در برگزاری این اجلاس به شمار می‌رفت، یادآور شد: بیانات رهبری در این اجلاس حرف دل همه جهانیان بود که جرات بیان آن را نداشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه احقاق حقوق حقه ایران در دنیا و تاکید بر صلح‌آمیز بودن آن در این اجلاس از مهم‌ترین بیانات رهبری بود، تصریح کرد: نشان دادن قدرت سیاسی ایران در دنیا و اتحاد در کشور از مسایلی بود که دنیا به خوبی در این سخنان احساس کرد.

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی مازندران با بیان اینکه این اجلاس نشان داد ایران به خوبی می‌تواند گزینه‌های خوبی برای ایجاد عدالت و صلح جهانی فراهم کند، متذکر شد: ایران نشان داد که تحریم‌های استکبار را نادیده می‌گیرد و دنیا نیز با این کشور همراه است.

وی با اعلام اینکه حضور سران کشورها در این اجلاس، نادیده گرفتن تحریم‌های استکبار علیه ایران بود، اذعان داشت: پس از این اجلاس روند معادلات سیاسی در دنیا تغییر اساسی خواهد داشت.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول