اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

اجلاس غیرمتعهدها نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در مناسبات بین‌المللی بود.

اجلاس غیرمتعهدها نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در جشنواره مالک‌اشتر در این استان، به برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی با برگزاری باشکوه این اجلاس، صلابت و اقتدار خود را در عرصه بین‌الملل به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: استقبال کشورهای عضو کنفرانس از این اجلاس به قدرت‌های زورگو و استکباری فهماند که ایران اسلامی در عرصه دیپلماتیک تنها نیست و دولت‌ها و ملت‌های بسیاری از سوء مدیریت جهانی و اعمال زور توسط قدرت‌های سلطه‌گر به ستوه آمده‌اند.

وی بیانات مقام معظم رهبری در این اجلاس را خط مشی جمهوری اسلامی و صراط انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: تمسک به منویات ولی امر مسلمین جهان، عرصه را بر مستکبران تنگ کرده و راهگشای ملت‏‌های مظلوم می‌شود.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدامات فرماندهان و مدیران سپاه این استان در سال گذشته اظهار داشت: فرماندهان ما باید در عمل به تکالیف و رسالت‌های خطیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از مالک‌اشتر این یار وفادار حضرت علی(ع) سرمشق و الگو بگیرند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) افزود: اثرات تشویق و تنبیه در پیشبرد اهداف سازمان بسیار موثر است که باید به این مسئله توجه خاص داشت.

محمدسلیمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این راستا، بیان داشت: نقش فرماندهی در سازمان به‌مثابه سر در بدن است و فرمانده مقتدر، فرماندهی است که به موقع عمل کرده و نیروهای تحت امر خود را به نحو صحیح هدایت کند.

وی موفقیت هر سازمان را منوط به حرکت در مسیر اهداف عنوان کرد و گفت: مسیر حرکت و اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطبق بر نظرات ولایت مطلقه و ولی امر مسلمین جهان است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول