اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور:

پرداخت بهای خرید برنج تضمینی‌ به‌ روز شد

خبرگزاری فارس: معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با اعلام به روز شدن بهای برنج تضمینی از کشاورزان گفت: تاکنون حدود یک‌هزار و200 تن برنج تضمینی از کشاورزان مازندران خریداری شد.

پرداخت بهای خرید برنج تضمینی‌ به‌ روز شد

رمضانعلی ریاحی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با گذشت حدود 40 روز از آغاز خرید برنج تضمینی در مازندران حدود یک‌هزار و 200 تن برنج پرمحصول از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

برنج‌های مازاد بر نیاز کشاورزان در حال خرید است

وی با اعلام اینکه در حال حاضر حدود یک‌هزار و 200 شالیکوبی‌دار در سطح استان مازندران عملیات خرید برنج تضمینی را از 25 مرداد ماه سال جاری آغاز کردند، گفت: بر مبنای قیمت تعیین‌شده از طرف دولت، برنج‌های مازاد بر نیاز کشاورزان در حال خرید است.

معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور قیمت خرید برنج تضمینی از کشاورزان با 10 درصد شکستگی را حدود یک‌هزار و 720 تومان اعلام کرد و گفت: برنج ندا و نعمت نیز با قیمت یک‌هزار و 280 تومان نیز در حال خرید است.

پرداخت به‌روز قیمت برنج به کشاورزان

وی در ادامه با تاکید بر پرداخت به‌روز قیمت برنج به کشاورزان بیان داشت: روند پرداخت مناسب باعث می‌شود که کشاورزان رغبت بیشتری برای فروش داشته باشند و طی روزهای آینده شاهد افزایش تعداد حضور کشاورزان برای فروش برنج هستیم.

این مسئول از آمادگی شرکت غله منطقه 2 کشور برای افزایش تعداد مباشران خرید برنج در مازندران خبر داد و گفت: در صورت استقبال بیشتر کشاورزان، آمادگی داریم تا تعداد مراکز خرید را افزایش دهیم.

عرضه برنج برای فروش بستگی به تغییرات بازار دارد

ریاحی در پاسخ به وضعیت خرید برنج نسبت به سال گذشته بیان داشت: نسبت به سال قبل در خرید تضمینی برنج عقب هستیم اما، با اصلاح ساختار پرداخت بهای برنج به کشاورزان پیش‌بینی می‌شود امسال برنج بیشتری خریداری کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: عرضه برنج از جانب کشاورزان برای فروش بستگی به مقدار تغییرات بازار دارد و ممکن است در ابتدای زمان خرید برنج برخی از مراکز خرید برنج خلوت باشد ولی با نحوه پرداخت مناسب با افزایش خرید طی روزهای آینده مواجه هستیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول