اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

توسعه صنعت نفت با حضور جوانان محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: توسعه صنعت نفت با حضور جوانان محقق می‌شود.

توسعه صنعت نفت با حضور جوانان محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در گردهمایی نخبگان جوان صنعت نفت اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه منطقه هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نقش جوانان و نخبگان را در توسعه صنعت نفت کشور سازنده و اثرگذار خواند و تصریح کرد: فداکاری و جانفشانی جوانان متعهد از افتخارهای نظام جمهوری اسلامی است.

نصوری یادآور شد: در حساس‌ترین و مهم‌ترین دوره‌های تاریخ انقلاب اسلامی، جوانان در پیروزی‌ها و سرافرازی‌های نظام، نقش اصلی و سهم عمده‌ای داشته‌اند.

وی اضافه کرد: تاریخ دفاع مقدس را که مرور می‌کنیم، رشادت‌ها و جانفشانی جوانان آن دوران خیره کننده و موجب یأس و ناامیدی دشمنان بود؛ شهیدان همه از جوانان بودند و یادگاران دفاع مقدس امروز، همه از جوانان آن دوران می‌باشند.

نصوری با اشاره به شهید محمدجواد تندگویان تصریح کرد: وزیر شهید صنعت نفت، جوان 31 ساله‌ای بود که با جانفشانی و ایثارگری خود، موجب سرافرازی انقلاب و نظام شد و به بهترین الگو برای جوانان صنعت نفت بدل شد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس، با بیان تاکیدات و فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، توجه به نقش راهبردی منابع انسانی در توسعه صنعت نفت کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید به جوانان صنعت نفت اعتماد داشت و کار را به آنان سپرد.

نصوری گفت: پیشبرد اهداف بلند و راهبردی صنعت نفت در چارچوب اقتصاد مقاومتی را می‌توان با واگذاری کار و اعتماد به توانمندی جوانان نخبه و پرتلاش صنعت نفت محقق کرد.

وی اذعان داشت: امروز نیمی از کارکنان رسمی شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس زیر 35 سال سن دارند.

نصوری بیان داشت: جوانان این مرز و بوم توانایی اداره امور در تمامی زمینه‌های عملیاتی و فنی صنعت نفت را دارند و باید فضای مناسبی برای آنان فراهم کرد که امیدوارم گردهمایی نخبگان جوان صنعت نفت و تلاش‌های انجام شده در این حوزه، راه ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی صنعت نفت را هموار سازد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول