اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور

سارقان خودرو در ری دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست کلانتری 131 شهرری از دستگیری سارقان خودرو 206 طی یک تعقیب و گریز پلیسی در چهار راه فدائیان اسلام خبر داد.

سارقان خودرو در ری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به‌نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی جنوب تهران، سرهنگ علی کبودوند در تشریح جزییات خبر فوق گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور، ماموران این یگان هنگام گشت‌زنی در چهار راه فدائیان اسلام به سرنشینان خودروی سواری 206 سفید رنگی که در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند.

سرپرست کلانتری 131 شهرری افزود: ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند خودرو ساعاتی قبل به سرقت رفته که بلافاصله جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و به راننده دستور توقف دادند اما راننده به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری ‌شد که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

وی اظهار داشت: ماموران طی یک تعقیب و گریز پلیسی موفق شدند راننده خودرو که بدون توجه به ایست پلیس همچنان بر سرعت خود می‌افزود را طی یک مسیر کوتاه متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

سرپرست کلانتری 131 عنوان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان که علی، امیر، علیرضا و محمد نام داشتند و به علت مصرف مشروبات الکلی در حالت مناسبی نبودند یک گاز اشک‌آور، یک قبضه چاقو، یک فقره تراول ایران چک جعلی به مبلغ 100 هزار تومان از آنها کشف شد.

کبودوند در پایان تصریح کرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول