اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

رزمایش نیروهای مسلح در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: با حضور یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان زنجان، رزمایش نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رزمایش نیروهای مسلح در زنجان برگزار می‌شود

جلال قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: رزمایش نیروهای مسلح در استان زنجان با حضور نیروهای نمونه یگان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور نیروهای یگان نمونه تیپ 36 زرهی انصار المهدی (عج) استان زنجان و یگان نمونه نیروی انتظامی در این رزمایش تصریح کرد: یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی نیز در این رزمایش شرکت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه این رزمایش همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رزمایش 31 شهریور ماه سال جاری از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بازسازی عملیات والفجر هشت در سد گاوازنگ زنجان افزود: گردان علی اصغر این عملیات را در استان زنجان بازنمایی می‌کند.

قربانی از برگزاری این برنامه به مدت شش شب در زنجان خبر داد و گفت: مقدمات اجرای این عملیات انجام شده است.

وی با اشاره به گلباران مزار شهدا در استان زنجان افزود: ششم مهر ماه سال جاری با حضور ارگان‌های مختلف مزار شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس گلباران می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های این هفته است، تصریح کرد:‌ همه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در این برنامه مشارکت دارند.

وی از برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا در استان زنجان خبر داد و گفت: یادواره‌های شهدا در پایگاه‌های مقاومت نیز برگزار می‌شود.

قربانی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی در استان تصریح کرد: این مسابقات در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی از سخنرانی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مدارس استان خبر داد و گفت: این فرماندهان در همایش‌های مختلف هفته دفاع مقدس شرکت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به پخش برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز زنجان یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در این ایام از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان آماده پخش شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول