اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

100 درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر جذب شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت عمرانی استاندار بوشهر گفت: بالاترین سرانه اعتبارات عمرانی کشور متعلق به استان بوشهر است که این اعتبارات طی دو سال گذشته صددرصد جذب شده است.

100 درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر جذب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رسول زارعی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر با اشاره به خدمات دولت در دو سال گذشته در استان بوشهر اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه و مصوبات سفر سوم دولت به استان ادامه دارد.

وی افزود: بالاترین سرانه اعتبارات عمرانی کشور متعلق به استان بوشهر است و اعتبارات عمرانی طی دو سال گذشته صددرصد جذب شده، در حالی که رتبه میانگین جذب اعتبارات عمرانی کشوری 75 درصد است.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: در این مدت رتبه اول سرمایه‌گذاری کشور بدون احتساب پروژه‌های نفت متعلق به استان بوشهر است.

زارعی با اشاره به پیگیری‌های مجدانه جهانبخش استاندار سابق بوشهر برای اجرای مصوبات سفر دولت گفت: استان بوشهر در یک سال گذشته بالاترین حجم پروژه‌های عمرانی کشور را داشته و این نشان از همت و تلاش مسئولان برای خدمت به مردم است.

وی رتبه استان بوشهر در قانون بودجه سال 90 را جایگاه پنجم در کشور اعلام کرد و افزود: از مجموع 5 هزار و 920 میلیارد تومان اعتبارات استانی کشور 4.8 درصد آن به استان بوشهر اختصاص یافت که 100 درصد هزینه شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر اعتبارات عمرانی شهری، روستایی را با 80 میلیارد تومان و حمل و نقل و توسعه راه‌ها با 56 میلیارد تومان را بیشترین اعتبارات در فصول یاد شده ذکر کرد.

زارعی بیان کرد: با تلاش و پیگیری صورت گرفته، سرانه بودجه سال 91 استان بوشهر به 3 میلیارد و 61 میلیون تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول