اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

2 سارق حرفه‌ای در خوی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: دو سارق حرفه‌ای طلاجات کودکان در شهرستان خوی دستگیر شدند.

2 سارق حرفه‌ای در خوی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک هفته گذشته در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات کودکان در سطح شهرستان خوی مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کنترل‌های محسوس و نامحسوس دو نفر در این راستا شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت شدند.

جدیدی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به نه فقره سرقت طلاجات از کودکان خردسال در سطح شهرستان خوی اعتراف کردند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر مال‌خر نیز دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: هر سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی از توقیف سه خودروی حامل بار قاچاق در بوکان‌ در این بازه زمانی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با سوداگران اقتصادی و ارتقای امنیت اجتماعی ماموران این فرماندهی اقدام به کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای فرعی این شهرستان کردند.

جدیدی متذکر شد: در این زمینه سه دستگاه خودروی حامل بار قاچاق توقیف و در بازرسی از خودروهای توقیفی 130 هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق، 680 متر پارچه و دو عدد اسپری دفاع شخصی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در این زمینه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند. 

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول