اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان رفسنجان:

قاضی ویژه سرقت پسته در رفسنجان تعیین شد

خبرگزاری فارس: دادستان رفسنجان گفت: با توجه به فصل برداشت قاضی ویژه سرقت پسته در رفسنجان تعیین شد.

قاضی ویژه سرقت پسته در رفسنجان تعیین شد

سید محمود علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به دستگیری اعضای باند سرقت موتور‌سیکلت در این شهرستان اظهار داشت: اعضای این باند نوجوانان 12 تا 19 ساله بودند.

وی افزود: این تعداد نوجوانان با همکاری یک ‌‌مالخر از اهالی زابل و برخی افاغنه اقدام به 33 فقره سرقت کرده بودند که با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

علیزاده تصریح کرد: بی‌احتیاطی در نگهداری وسایل نقلیه اعم از اتومبیل و موتور‌سیکلت زمان زیادی از پلیس و دادسرا را برای دستگیری متهمان می‌گیرد.

دادستان رفسنجان ابراز داشت: در برخی موارد مشاهده می‌شود یک شخص برای سیستم صوتی اتومبیل خود هزینه‌های زیادی می‌پردازد، اما برای سیستم ایمنی آن هیچ هزینه‌ای نمی‌کند و در برخی موارد موتور‌سیکلت خود را همراه با سویچ در کوچه و خیابان رها کرده، لذا همین مسائل منجر به سرقت می‌شود.

وی به فصل برداشت پسته و هجوم سارق‌ها به باغ‌های پسته اشاره و خاطرنشان کرد: با تعیین یکی از قضات دادسرا به صورت ویژه با سارقان پسته برخورد و پرونده‌های رسیده در این زمینه خارج از نوبت رسیدگی‌ و حکم قاطعی در این مورد صادر می‌شود.

وی بیان داشت: اقدامات پیشگیرانه با هماهنگی بین نگهبانان باغ‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل انجام شده ‌و در صورت وقوع سرقت مراتب توسط نگهبانان به پلیس اطلاع و رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول