اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

آمریکا خواسته‌های خود را در پوشش سازمان ملل تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه سازمان ملل ابزاری برای آمریکا و صهیونیست برای سلطه بر دیگر کشورها شده است، گفت: آنها خواسته‌های ناحق خود را در پوشش سازمان ملل، حق جلوه می‌دهند.

آمریکا خواسته‌های خود را در پوشش سازمان ملل تامین می‌کند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس عدم تعهد در ایران، اقتدار و قدرت سیاسی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری اجلاس سران، ما شاهد تبلیغات سوء آمریکا و صهیونیست برای نشان دادن ناامنی و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم و با اشکال مختلف بر کشورهای عضو جنبش برای عدم حضور در اجلاس فشار وارد می‌کردند.

امام جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه سازمان ملل ابزاری برای آمریکا و صهیونسیت برای سلطه بر دیگر کشورها شده است، تصریح کرد: آن‌ها خواسته‌های ناحق خود را در پوشش سازمان ملل، حق جلوه می‌دهند و با ادعای دروغین حقوق بشر آنچه که موافق میل و تحت تصرف آن‌ها نباشد را مردود می‌شمارند.

حدادیان افزود: در کشورهای فلسطین، افغانستان، عراق، بحرین و میانمار خون افراد بی‌گناه ریخته می‌شود اما آمریکا و ایادی استکبار در برابر این جنایات سکوت می‌کنند.

وی از برجسته‌ترین اتفاقات در سران جنبش عدم تعهد را سخنرانی حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و گفت: معظم‌له با سخنرانی روشن، مستند و گویای خود هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا معرفی کرده و هم خط سیر صحیح جنبش را به کشورهای عضو یادآور شدند.

*تحقق عدالت از اهداف اولیه جنبش عدم تعهد است

امام جمعه موقت بشرویه اضافه کرد: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجلاس سران انتظار می‌رود جنبش عدم تعهد به اهداف اولیه خود که تحقق عدالت در جهان است برسد.

حدادیان عنوان کرد: برگزاری موفق اجلاس سران و حضور بیش از دو سوم کشورهای عضو سازمان ملل و گوش دادن به فرامین رهبری سبب ناامیدی و روسیاهی آمریکا و صهیونیست شد.

وی خاطرنشان کرد: اجلاس سران در ایران نشان قدرت و مدیریت صحیح مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی کشید.

امام جمعه موقت بشرویه تصریح کرد: واگذاری ریاست جنبش عدم تعهد به ایران برای سه سال در آینده بستر هماهنگی بیشتری برای تحقق اهداف جنبش را فراهم می‌کند تا با رایزنی و تبادل نظر اعضا در پایان سه سال جهش موثری در سطح جهان برای گسترش عدالت صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول