اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مددجویان در آمل

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: دوره آموزشی توانمندسازی فکری و فرهنگی ویژه مجریان اشتغال خودکفا شده کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل برای 300 مددجوی این نهاد برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مددجویان در آمل

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: دوره آموزشی توانمندسازی فکری و فرهنگی ویژه مجریان اشتغال خودکفا شده کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با تلاش مشترک کارشناسان اشتغال و فرهنگی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شد مسائل مربوط به فرهنگ کار و تلاش، کسب روزی حلال، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و اخلاق کار و مسائل شرعی مرتبط آموزش داده شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: این دوره‌ها در شش مرحله برای 300 نفر برگزار شده که افراد در گروه‌های 50 نفری تقسیم‌بندی شدند.

علیپور مهم‌ترین فایده این کلاس‌ها را ترویج فرهنگ کار و بهره‌وری ذکر کرد و با توجه به پیشرفت‌هایی که در عرصه علمی رخ داده است و همچنین اقتضائات زمانی و ایده‌های مردم و بازار خواستار برنامه‌ریزی دقیق مجریان اشتغال برای استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها شد.

وی از اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان زیر حمایت به اردوی خارج استانی کمیته امداد برای غنی‌سازی اوقات فراغت به استان‌های البرز و خراسان رضوی خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل بیان داشت: 14 نفر از دانش‌آموزان برادر مقطع اول و دوم دبیرستان به اردوگاه امام علی(ع) در استان البرز اعزام شدند.

علیپور ادامه داد: این اردو که از چهارم تا نهم شهریور ماه ادامه داشت جهت غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی افراد در کلاس‌های عقیدتی، آموزشی، مذهبی، دینی و ورزشی شرکت کردند.

وی با تاکید اینکه این طرح به صورت سراسری برگزار می‌شود، گفت: پنج دانشجوی برادر نیز در این طرح شرکت کردند که این طرح برای دانشجویان پسر زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در مشهد مقدس برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برای تجدید قوای دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار موثر باشد و دوستی‌ها و همدلی‌ها را به مراتب افزایش دهد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول