اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

یک میلیارد تومان در دانشگاه پیام نور اسدیه هزینه شد

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: از سال گذشته تاکنون مبلغ یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های آموزشی، اداری و ورزشی در پیام نور اسدیه هزینه شده است.

یک میلیارد تومان در دانشگاه پیام نور اسدیه هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی عصر امروز در نشست اعضای هیئت موسس دانشگاه پیام نور واحد اسدیه از ارتقاء این واحد به مرکز در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 750 دانشجو در 13 رشته آموزشی در دانشگاه پیام نور اسدیه مشغول به ادامه تحصیل هستند.

وی از افزایش دوره رشته مدیریت بازرگانی و مهندسی علوم کشاورزی به رشته‌های تدریس این دانشگاه در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور اسدیه در سال تحصیلی آینده به 950 دانشجو افزایش می‌یابد.

فرماندار درمیان، از کمک 150 میلیونی دولت به این واحد در سفر چهارم خبر داد و یادآور شد: دانشگاه پیام نور اسدیه برای تکمیل فضای آموزشی و اداری به یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان دیگر نیاز دارد.

براتی با بیان اینکه ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور واحد اسدیه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: کمبود پرسنل اداری، کافی نبودن اعتبارات اعطایی و نداشتن وسیله نقلیه مناسب از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های دانشگاه پیام نور واحد اسدیه به شمار می‌رود.

وی توجه به مسائل فرهنگی و توسعه مراکز عالی برای ادامه تحصیل جوانان در نقاط محروم و مرزی کشور را از جمله افتخارات دولت دهم دانست و ابراز داشت: با حمایت‌های دولت عدالت‌محور و پیگیری مسئولان استانی در حال حاضر علاوه بر دانشگاه پیام نور دانشگاه علمی کاربردی نیز در شهرستان درمیان فعالیت می‌کند.

فرماندار درمیان توسعه مراکز و شبکه‌های علمی را نماد توسعه و پیشرفت همه جانبه دانست و افزود: پیشرفت‌های کشور بیشتر در عرصه ترویجی و فرهنگ‌سازی بود و این در حالی است که هم‌اکنون پیشرفت‌های نسبتا قابل قبولی در عرصه اقدامات بنیادین انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول