اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کوهنوردان استان اصفهان:

بسیاری از گروه‌های کوهنوردی به اصول اولیه آگاه نیستند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردان استان اصفهان گفت: بسیاری از گروه‌های کوهنوردهای غیرمجازی که وجود دارند، به هیچ یک از اصول کوهنوردی آشنا نیستند.

بسیاری از گروه‌های کوهنوردی به اصول اولیه آگاه نیستند

مصطفی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نزدیک به 300 گروه کوهنوردی در اصفهان وجود دارد که تنها 50 گروه از این سازمان مجوز دارند.

وی ادامه داد: از 50 گروه زیرپوشش تاکنون دو گروه شناخته شده‌اند که به اسم و مجوز کوهنوردی اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی کرده‌اند، از برگزاری جشن و سرورهای مختلط دختر، پسر گرفته تا برپایی مراسم عیاشی و اعتیاد.

دبیر هیئت کوهنوردان استان اصفهان تصریح کرد: در ابتدا به مدت شش ماه مجوز این گروه باطل و در صورت مشاهده دوباره به طور کامل مهر ابطال بر مجوز از آنها می‌خورد.

وی افزود: هر یک از گروه‌های کوهنوردی با این شرط مجوز دریافت می‌کند که سرپرست آنها به طور حتم باید مربی کوهنوردی باشد و پس از تست آزمایش اعتیاد و خون و دیگر شرایط به آنها مجوز داده می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه پلیس‌راه باید در زمینه خروج از شهر کوهنوردان غیرمجاز هوشیار باشد، ادامه داد: مقابله با فساد و فحشا که از دل برخی از این کوهنوردان بلند می‌شود، تنها از طریق پلیس امکان‌پذیر است. 

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول