اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اهانت به ساحت پیامبر ادعای دموکراسی غرب را نقض می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) ادعای دموکراسی غرب را به طور کامل نقض می‌کند.

اهانت به ساحت پیامبر ادعای دموکراسی غرب را نقض می‌کند

مصطفی افضلی‌فرد در حاشیه جشنواره بومی ـ محلی کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه اهانت اخیر به ساحت نبی مکرم اسلام و تهیه فیلم موهن در امریکا نشان روشنی از کوته فکری غرب است، اظهار داشت: آنها به دلیل آنکه از اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران عصبانی هستند به چنین کارهای کثیف و بی‌حرمتی آشکار به مقدسات مسلمانان روی آوردند و از سوی دیگر می‌خواهند غیرت و همبستگی مسلمانان را مورد سنجش قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنها با دیدن عکس‌العمل مسلمان در کشورهای مختلف امروز به لانه‌های نمور خود خزیده‌اند و یقین دارند دوران افول و مرگشان فرا رسیده است.

وی خشم و نفرت ملت‌های مسلمان در مصر، لیبی و تونس را علیه استکبار جهانی یادآور شد و گفت: اعضای سفارتخانه امریکا در این کشورها پا به فرار گذاشتند و از هر منفذی می‌خواهند از این خشم و تعصب واقعی مسلمانان در امان باشند اما عاقبت اهریمن و نظام کفر سرنگونی واقعی است.

افضلی‌فرد این فیلم را نشانه استیصال و درماندگی غرب از رویارویی واقعی و منطقی با جامعه بشری توصیف کرد و افزود: نمایندگان مجلس در جلسه فردا موضع‌گیری رسمی خود را در این زمینه به گوش جهانیان می‌رسانند.

مجلس تعامل را به استیضاح ترجیح می‌دهد

افضلی‌فرد گفت: هرچند موضوع استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس مطرح است اما در این فرصت کم دولت در دوران مسئولیتش به صلاح مردم نیست وزیری برکنار شده و وزیری جدید بعد از ماه‌ها انتخاب شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این اوضاع و احوال تا وزیر جدید بیاید و سوار کار شود مهلت و فرصت‌سوزی است که در این باب شایسته است با تعامل بیشتر و در قالب جلسات مشترک و کمیته‌‌های تعیین شده اشکالات و نارسایی‌های اقتصادی کشور را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: بعد از جلسه نمایندگان مجلس با وزرای اقتصادی بازار ارز و طلا کمی از التهابش کاسته شده و ما یقین داریم با تعامل بیشتر می‌توان این مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کرد.

این نماینده مجلس مدعی شد: حتی نمایندگان دو مورد استیضاح وزرا را که در انجام آن مصمم بودند کنار گذاشته و از انجام آن انصراف دادند و بیشتر تمایل دارند تا در جلسات مشترک و رایزنی با وزرا مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

افضلی‌فرد تصریح کرد: در این فضای ملتهب استیضاح وزیران نه برای مجلس و نه برای قوه مجریه سودمند است بلکه فضای جامعه و بازار را ملتهب خواهد کرد.

رویکرد مجلس تعامل اشتراکات است

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود رویکرد مجلس را در قالب تعامل و تقویت اشتراکات برای حل مشکلات اعلام کرد و گفت: انتظار داریم در سایه این هم‌افزایی بسیاری از نارسایی‌‌های جامعه برطرف شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهمنی رئیس کل بانک مرکزی مورد انتقاد بسیاری از نمایندگان است چرا که با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلف به این نابسامانی‌ها دامن زده است، افزود: ما از وزیر اقتصاد قول گرفته‌ایم طی هفته جاری تصمیمات گرفته شده را اجرایی کند و به رئیس کل بانک مرکزی نیز ابلاغ کند تا جلوی برخی رفتارهای شتاب‌آلود را بگیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول