اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زرآباد خواستار شد

برخورد جدی دولتمردان با عاملان فیلم اهانت به پیامبر(ص)

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زرآباد گفت: مردم شیعه و سنی از دولتمردان و جامعه بین‌المللی می‌خواهند با عاملان ساخت فیلم اهانت به پیامبر اسلام برخورد جدی کنند.

برخورد جدی دولتمردان با عاملان فیلم اهانت به پیامبر(ص)

خیرمحمد نهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مردم شهر زرآباد به ویژه اهل سنت، ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت نورانی پیامبر مکرم اسلام(ص) را به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد جدی جامعه اسلامی با عوامل ساخت این فیلم موهن هستند.

وی افزود: توهین به پیامبر رأفت و مهربانی، قلب هر مسلمان شیعه و سنی را به درد آورده و آمریکا و ایادی صهیونیستی بدانند که مسلمانان در مقابل این اقدام ابلهانه آنان کوتاه نخواهند آمد و جزای خود را به زودی می‌بینند.

رئیس شورای شهر زرآباد ادامه داد: مردم زرآباد در حالی که با انجام راهپیمایی بعد از نماز جمعه، خشم و انزجار خود را به دشمنان اسلام نشان دادند خواستار تحریم پخش فیلم‌های آمریکایی از رسانه ملی کشورمان شدند.

نهنگی تصریح کرد: در دین اسلام احترام به ادیان و پیامبران الهی سفارش زیادی شده است کمااینکه مسلمانان در انتخاب اسامی از نام‌های مریم، عیسی، موسی و... بسیار استفاده می‌کنند و این نشان از ادای احترام به فرستادگان خداوند بر روی زمین است.

وی بیان کرد: دین اسلام، دین مهربانی و عطوفت است و در کتاب نورانی قرآن نیز بر دوستی، مهربانی، انس و الفت تأکید فراوان شده است.

رئیس شورای شهر زرآباد گفت: دشمنان با توهین به مقدسات اسلام در واقع می‌خواهند نفاق و دو دستگی ایجاد کنند اما غافل از اینکه این امر سبب مستحکم‌تر شدن ریشه‌های اسلام در دنیا می‌شود.

نهنگی افزود: مردم روز گذشته در راهپیمایی خود نسبت به انزجارشان از فیلم اهانت به رسول خدا از مسئولان خواستند تا از ورود کالاهای خارجی به داخل کشور جلوگیری کنند تا درس عبرتی برای دشمنانی باشد که با احساسات مسلمانان بازی نکنند.

وی بیان داشت: مردم با سردادن شعارهای کوبنده علیه عاملان ساخت این فیلم موهن، به شدت آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و نشان دادند مردم ایران اعم از سنی و شیعه، پایبند محکم و قوی در برابر مقدسات الهی به ویژه پیامبر نورانی اسلام هستند و با وحدت و یکپارچگی خود این موضوع را همواره ثابت کرده‌اند.

رئیس شورای شهر زرآباد گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم بارها و بارها توسط برخی از کوردلان و ناآگاهان غربی و آمریکایی انجام شده است لذا این جامعه بیدار اسلام است که باید از مواضع الهی و اسلامی خود کوتاه نیایند و چنان جوابی به آنها بدهند تا دیگر هوس اهانت به ذهن احمقانه‌شان خطور نکند.

نهنگی افزود: ما مردم شهر زرآباد بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را اعلام می‌کنیم و از مسئولان نیز می‌خواهیم نسبت به این اقدام دشمن کوتاه نیایند و جواب دندان‌شکنی به عاملان ساخت این فیلم بدهند.

وی بیان کرد: امروز موج عظیم و گسترده بیداری اسلامی، دشمنان را مأیوس کرده بناچار به دنبال کارهای بچگانه و احمقانه هستند تا بتوانند از این رهگذر به اهداف شوم و افکار پلید و شیطانی خود برسند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول