اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شادگان خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شادگان از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شادگان

عبدالرضا هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: دفاع مقدس به‌عنوان یک نعمت الهی یادآور شجاعت‌ها و رادمردی‌ها رزمندگان اسلام است و پرداختن به این روزها عبادت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس باید فضای عمومی شهرستان تغییر یابد، افزود: این فضا باید به گونه‌ای باشد که بر اذهان عمومی تأثیرگذار باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در شادگان از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور هنرمندان عکاس این شهرستان و آثار مرتبط  با هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر مشخصه‌های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دفاع مقدس به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در راستای به تصویر کشیدن هفته دفاع مقدس در محل همین کمیته برگزار می‌شود.

هنرمند در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام و اسلام با تمام ظرفیت برای انحراف فکری عموم مردم به ویژه نسل جوان برنامه تحریف‌ کننده دارد و این وظیفه ما مسئولان است که در راستای خنثی کردن برنامه‌های شیطانی اقدام کنیم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول