اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمتر از 48 ساعت

سارق متواری خودروی ماسال دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری سارق متواری یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان کمتر از 48 ساعت خبر داد.

سارق متواری خودروی ماسال دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری سارق متواری خودرو اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی ماسال به دنبال گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام علی در منزل خود در حاشیه شهر خودروی سرقتی را پنهان کرده است، موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی در بررسی‌های خود از گزارش مردمی وی را پیدا کردند و با هماهنگی مقام قضایی منزل این متهم را مورد بازرسی قرار دادند و در این بازرسی یک دستگاه خودروی سرقتی که از شهرستان رضوانشهر مورد سرقت قرارگرفته بود و به طور ماهرانه‌ای پشت منزل استتار شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه سارق متواری این خودرو کمتر از 48 ساعت دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: متهم ابتدا منکر موضوع بوده اما در تحقیقات فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و از آن طریق به دادسرای شهرستان محل وقوع ارجاع شد.

وی به شهروندان این شهرستان توصیه کرد، به موارد مشکوک مشاهده شده در اطراف وسایل نقلیه، محل کسب و سکونت خود بی‌اعتنا نباشند و مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند تا از طریق یگان‌های انتظامی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول