اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد:

دستاوردهای دفاع مقدس به مدارس انتقال یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد گفت: دستاوردهای دوران پرافتخار دفاع مقدس که برگ زرینی در تاریخ معاصر است باید به مدارس انتقال یابد و از تریبون‌های مختلف در جهت دستیابی به این هدف به خوبی استفاده شود.

دستاوردهای دفاع مقدس به مدارس انتقال یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار فرون‌آباد برگزار شد.

تقی سیری ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس میراث گرانبها برای نظام اسلامی است و باید از ارزش‌های آن صیانت کنیم، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در هفته دفاع مقدس ترویج روح دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، روح از خود گذشتگی و فرهنگ بسیجی به‌ویژه برای نسل جوان است.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد در ادامه بیان داشت: به دلیل هم‌زمانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با ایام بازگشایی مدارس و مواجهه با مخاطبان بسیار، این ایام فرصت مغتنمی برای اشاعه و ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل مناسب بسیج، سپاه و آموزش و پرورش، دستاوردهای این دوران پرافتخار که برگ زرینی در تاریخ معاصر ماست باید به مدارس انتقال یابد و از تریبون‌های مختلف در جهت دستیابی به این هدف به خوبی استفاده شود.

سیری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های پر اهمیت ارزشی و فرهنگی دانست و افزود: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و پایمردی‌های دلیرمردان و رزمندگان ایران اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد در ادامه بیان داشت: رزمندگان ولایتمدار فرون‌آباد با لبیک به فرمان رهبری در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و با تمام توان در مقابل دشمنان، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اعتقادی الهی خود ایستادگی کردند.

وی اظهار داشت: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در برهه‌های مختلف، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد در پایان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان ایثار، شهامت، فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول