اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

حوادث سوریه یک شیطنت بزرگ علیه این کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی حوادث سوریه را مصداق شیطنت بزرگ دشمنان علیه این کشور دانست.

حوادث سوریه یک شیطنت بزرگ علیه این کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری عصر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین دوره طرح ولایت در بیرجند به تبیین مفهوم اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک موضوع بسیار اساسی در مباحث اعتقادی و دینی ما است.

وی توان و استعداد، آمادگی و مدیریت را سه شاخصه اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در اقتصاد مقاومتی این سه موضوع باید در کنار همدیگر قرار گیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد انفعالی نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی باید سازنده، پیش‌برنده و بازدارنده باشد.

نظری مقاومت را رمز ماندگاری نظام و انقلاب در طول عمر 33 ساله آن دانست و افزود: این مقاومت هم در حوزه پیش‌روندگی و هم در حوزه حفاظت کنندگی بوده است.

وی حوادث سوریه را مصداق شیطنت بزرگ دشمنان علیه این کشور دانست و گفت: پیچیده‌ترین ترفندها از سوی دشمنان برای سرنگونی خط مقاومت در سوریه به کار گرفته شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مقابله با فساد اشاره کرد و یادآور شد: یکی از آفت‌های نظام ما فساد سیستم اقتصادی است که باید این مشکل اساسی از سطح جامعه ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول