اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان:

دفاع مقدس دانشگاهی برای تهذیب نفس بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان گفت: جنگ هشت ساله و دفاع مقدس دانشگاهی برای تهذیب نفس بود.

دفاع مقدس دانشگاهی برای تهذیب نفس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: دهه کرامت فرصت میمون و مبارکی است که پیش رو داریم و باید از مناسبت‌های این دهه نهایت بهر‌ه‌برداری معنوی را داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ایام‌الله بزرگداشت دفاع‌ مقدس یادآور ایستادگی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های مردمان رشید و دلاور ایران اسلامی خصوصا جوانان برومند و انقلابی ایران اسلامی در سایه ولایت امام خمینی (ره) است.

عالی بیان کرد: یادآوری رشادت‌ها و قهرمانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و بیان دستاوردها و نتایج ارزشمند آن به منظور آشنایی نسل جدید و یادآوری آن به اقشار مختلف جامعه از وظایف مهمی است که همه بر عهده داریم و باید برای اجرای این وظیفه مهم تمام توان خود را به ‌کار گیریم.

وی اضافه کرد: تمامی قدرت‌های بزرگ جهان در طول هشت سال دفاع مقدس به حمایت از صدام پرداختند و ایران اسلامی با شکست عراق در این جنگ در واقع تمامی قدرت‌های بزرگ جهان را شکست دادند و معمار کبیر انقلاب اسلامی در تعبیری پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله را شکست تمام قدرت‌ها و کشورهای بلوک شرق و غرب دانستند.

این مسئول اذعان کرد: این بیانات در اوایل انقلاب برای خیلی‌ها قابل هضم و درک نبود و امروز پس از گذشت 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران شاهد آن هستیم که این مهم برای همگان آشکار شد و تمامی کشورهای جهان به این مهم پی بردند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان عنوان کرد: امروز تمامی ملل مسلمان و آزادی‌خواه جهان در قالب بیداری اسلامی و آزادی‌خواهی مقابل دنیای استکبار ایستاده‌اند و تمام این حرکات با الگوبرداری از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشأت گرفت.

عالی ایجاد نشاط در بین جوانان را از مهم‌ترین وظایفی دانست که مسئولان بر عهده دارند و افزود: جنگ هشت ساله دانشگاهی برای تهذیب نفس بود و امت مسلمان ایران اسلامی در این جنگ خود را آزموده و آمادگی و عزم خود برای ایستادگی در برابر دشمنان را به جهانیان نشان دادند.

وی ادامه داد: رشد صنایع نظامی کشور از دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس برای میهن اسلامی بود و امروز شاهد آن هستیم که کشوری که در آغاز جنگ تحمیلی برای تهیه سیم‌خاردار مشکل داشت امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ جهان در عرصه تولیدات و صنایع نظامی تبدیل شده که تمام دنیای کفر و استکبار از آن هراس دارند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان تصریح کرد: در جنگ شاهد خروج ضدانقلاب از کشور و شناخت وابستگان به چپ و راست که خود را صاحب انقلاب و نظام اسلامی می‌دانستند بودیم و انقلاب به دست صاحبان اصلی‌ خود یعنی مسلمانان و مؤمنان واقعی سپرده شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول