اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان:

دفاع‎مقدس تلنگری به کارگزاران نظام اسلامی در آشنا شدن به وظایف است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان گفت: دفاع مقدس تلنگری به کارگزاران نظام اسلامی در آشنا شدن به وظایف است و این زنگ خطر نیز برای هر گوینده، نویسنده، کارگزار و خدمتگزار هشداری باشد تا همیشه و در هر زمان نسبت به وظیفه و رسالت خویش آشنا باشند.

دفاع‎مقدس تلنگری به کارگزاران نظام اسلامی در آشنا شدن به وظایف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: هر کسی در هر مقام و مسئولیتی که قرار دارد موظف به اسلامی کردن کشور و نظام است و همه باید بدانند در یک نظام اسلامی از صدر تا ذیل آن، تنها یک نفر نیست که مسئولیت اسلامی کردن کشور را به عهده داشته باشد بلکه همه باید خود را در این امر مهم، مسئول و موظف بدانند.

وی خطاب به مسئولان و خدمتگزاران مردم تصریح کرد: وقتی در حکومتی به شما قدرت داده می‎شود باید نسبت به اقامه آن نیز در جامعه همت گمارده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری روند انقلاب اسلامی را در پنج گام اساسی تبیین کرده است یادآور شد: ایران اسلامی در گام سوم قرار دارد و هنوز نتوانسته از این مرحله عبور کند و این موضوع برای ملتی سرفراز که 30 سال و اندی از زمان پیروزی انقلاب می‎گذرد واقعا بد است که هنوز در گام سوم انقلابش باشد.

غلامی با اشاره به اینکه گام سوم انقلاب، تشکیل دولت اسلامی است اضافه کرد: بعد از تشکیل دولت اسلامی، مرحله کشور اسلامی و گام پنجم تشکیل دنیای اسلامی است لذا باید آسیب‎شناسی کرد که چرا این روند به کندی پیش می‎رود و باید زمینه مقدمات رسیدن به مراحل بعدی با شدت بیشتری دنبال شود.

وی تاکید کرد: نظامی که اکنون در برابر بزرگترین قدرت دنیا ایستاده و «نه» بزرگ و واقعی را سر می‎دهد و توانسته کشور قدرتمندی را به چالش بکشد و آن را به عجز وادار کند امروز رسالت بزرگی به گردن دارد و وحدت و همبستگی مردم برای گذر از این مرحله سخت نیز می‎تواند راهگشا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان متذکر شد: بر اساس ارزیابی‎های دشمن و با وجود مشکلاتی که برای ایران به وجود آورده اما ایران اسلامی توانسته دشمن را ناکام کند.

غلامی اظهار داشت: هدف دشمن تنها ملت ایران است آنها تلاش می‌کنند به هر طریقی که ممکن است مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و با فشار مشکلات اقتصادی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند اما ملت ایران با توکل به خدا و ایمان راسخ بار دیگر این مرحله را به خوبی پشت سر خواهد گذشت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول