اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره‌ دوران دفاع مقدس با همکاری تمامی سازمان‌های اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استان اصفهان به منظور بزرگداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس با همکاری تمامی سازمان‌های مرتبط برنامه‌های متنوعی همچون برپایی یادواره‌ها را ترتیب داده است.

یادواره‌ دوران دفاع مقدس با همکاری تمامی سازمان‌های اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در نشست خبری که ظهر امروز در صدا و سیمای مرکز اصفهان توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و کمیته‌های برگزاری هفته دفاع مقدس و دهه کرامت برگزار شد، کارگروه‌های مربوطه برنامه‌های خود را اعلام کردند.

*از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان در این برنامه با توضیحی در مورد برنامه‌های سپاه گفت: در این هفته از 15 عنوان کتاب مربوط به دوران دفاع مقدس از جمله همسفران عشق، نقش امام و رهبری در طول دفاع مقدس و موارد دیگر رونمایی می شود.

وی با اشاره به تجدید میثاق دانش‌آموزان با شهدا تصریح کرد: از نیمه دوم مهرماه تا پایان سال، 58 هزار دانش‌آموز دوم دبیرستانی که شامل  30 هزار دانش‌آموز پسر و 28 هزار دانش‌آموز دختر است به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

مجتبی فدا در ادامه تاکید کرد: در روز پنج شنبه 30 شهریورماه سال جاری رژه‌ای را در نجف‌آباد داریم و همچنین اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و یادواره شهید حاج احمد قربانی و فریدون بختیار را در رأس کارهای خود داریم.

*200 نمایشگاه دفاع مقدس در سطح شهر اصفهان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان این مطلب افزود: به منظور ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در استان اصفهان حدود 200 نمایشگاه دستاوردها این دوران در سطح شهر برگزار می‌شود.

سید احمد موسوی با بیان اینکه پوستر دفاع مقدس در ادارات توزیع شده است، افزود: توسط اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان از کتاب با کاروان که خاطراتی از حاج آقا بدری است رونمایی می‌شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: 29 شهریورماه سال جاری مسابقات ژیمناستیک و 30 مسابقه کاراته بانوان قهرمان کشور در شهرستان لنجان برگزار و همچنین پیکارهای تیراندازی در سالن بسیج این شهرستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول