اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان:

95 پزشک آبادانی در طرح پزشک خانواده شرکت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 95 پزشک عمومی این شهرستان در طرح پزشک خانواده نام‌نویسی و شرکت کرده‌اند.

95 پزشک آبادانی در طرح پزشک خانواده شرکت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی جعفری در جلسه شورای سلامت که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه اطلاعات لازم از خانوارهای آبادانی با فرم‌هایی که در اختیار مرکز بهداشت و درمان آبادان قرار داشته به پایان رسیده است.

وی افزود: شهروندان برای نام نویسی و ثبت‌نام خانواده خود در این طرح به نزدیکترین مراکز بهداشتی به محل زندگی خود مراجعه کنند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان از ثبت‌نام و نام‌نویسی 95 پزشک شهرستان در این طرح خبر داد و گفت: زیرساخت‌های اولیه در طرح پزشک خانواده شهرستان آبادان به اتمام رسیده و نام‌نویسی از 95 پزشک عمومی در این طرح انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده با استقبال خوبی در شهرستان آبادان از سوی پزشکان روبه‌رو بوده و پزشکان عمومی با نام‌نویسی در سطح گسترده ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کرده‌اند.

جعفری اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهیم که به مراکز بهداشتی ـ درمانی مجاور منازلشان یا مرکز بهداشت شهرستان واقع در ابتدای خیابان 30 متری ذوالفقاری مراجعه و نسبت به تحویل و پر کردن فرم‌های مربوطه هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فرم‌های پر شده در سامانه طرح پزشک خانواده ثبت می‌شود، افزود: مقدمات آغاز طرح در شهرستان فراهم شده و مناطق سلامت را شناسایی کرده‌ایم.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: پزشکان متقاضی در حال پر کردن فرم‌هایی هستند که آنها را به سازمان تأمین اجتماعی معرفی کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول