اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:

پلمب 22 واحد متخلف عرضه کننده قلیان در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 22 واحد متخلف عرضه کننده قلیان در آبادان با همکاری اداره تعزیرات و شبکه بهداشت آبادان پلمب شده است.

پلمب 22 واحد متخلف عرضه کننده قلیان در آبادان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در دو ماه گذشته 30 واحد متخلف عرضه کننده قلیان به اداره تعزیرات معرفی شده که از این تعداد 22 واحد پلمب شده است.

وی افزود: هفت واحد باقیمانده نیز متعهد شده‌اند از عرضه قلیان خودداری کرده و در صورت تخلف از تعهد واحد صنفی آنان پلمب ‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: با شروع سال تحصیلی اکیپ‌های شبکه بهداشت با شدت بیشتری واحدهای عرضه کننده مواد خوراکی، ساندویچ‌ها و رستوران‌ها را بازرسی می‌کنند.

وی با اشاره به بوفه مدارس گفت: رابطان بهداشتی شبکه بهداشت شهرستان آبادان چک لیستی از موارد بهداشتی مدارس تهیه کرده و با کنترل آن از عرضه هر گونه مواد خوراکی غیر بهداشتی از جمله ساندویچ در مدارس جلوگیری می‌کنند.

جعفری افزود: صاحبان تمامی بوفه‌های مدارس در آبادان باید دارای کارت سلامت از شبکه بهداشت بوده و در صورتی که بوفه‌‌داران مدارس فاقد کارت سلامت باشند از طرف شبکه بهداشت واحد فروش اغذیه فروشی آنان تعطیل و پلمب می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران مدارس شهرستان آبادان در همکاری مستقیم و دوطرفه با شبکه بهداشت از عرضه هرگونه ساندویچ در مدارس خودداری کرده و بوفه داران خود را در دریافت کارت سلامت تشویق کنند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: خانواده‌های آبادانی نیز با شروع سال تحصیلی جدید نظارت بیشتری بر تغذیه و خوراک فرزندان خود داشته باشند و با رژیم خوراکی مناسب سلامت آنان را برای یک سال درسی تضمین کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول