اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سبزوار خبر داد

اجرای 600 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سبزوار

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: بیش از 600 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای 600 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان جعفر نمدچیان اظهار کرد: شهدا برای دفاع از اسلام، ناموس، میهن و ارزش‌هایی که امام راحل برای انقلاب به ارمغان آورد در یک جنگ نابرابر مقابل سلطه گران ایستادند.

وی با بیان اینکه در حکومت‌های گذشته کمتر جنگی در ایران اتفاق افتاده که قسمتی از کشور به دست دشمنان نیفتد، اظهار داشت: حتی یک وجب از خاک میهن در هشت سال جنگ تحمیلی به دست دشمن نیفتاد چون در رأس این نظام ولایت فقیه قرار داشت.

وی  ادامه داد: بر ماست که در سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن تجلیل از شهدا، جانبازان و ایثارگران دست به دست هم دهیم و ارزش‌هایی که دفاع مقدس برای اقتدار نظام به وجود آورده را حفظ کنیم.

نمدچیان بابیان اینکه بعد از تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس برنامه‌های این ستاد در 16 کمیته ساماندهی شد، از پیش‌بینی بیش از 600 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان سبزوار خبر داد و یاد آور شد: غالب این برنامه‌ها با رویکردهای فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و دفاع مقدس است.

وی بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس سبزوار را شامل رژه نیروهای مسلح و بسیجیان دریادل در روز 31 شهریور در خیابان بیهق، دیدار پاسداران و بسیجیان با امام جمعه شهرستان، پیاده‌روی جمعی از بسیجیان از میدان شهید فهمیده تا مزار شهدای گمنام سبزوار، برگزاری جشنواره سرود رضوی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ناحیه با حضور سردار فرماندهی سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول