اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

باید با نگاه رهبری به مرجعیت همه جانبه نظامی دست یابیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: باید با نگاه مقام معظم رهبری و دانش‌بنیانی به خودکفایی نظامی در صنعت دفاعی و تحول در صنایع نظامی و مرجعیت همه جانبه نظامی دست یابیم.

باید با نگاه رهبری به مرجعیت همه جانبه نظامی دست یابیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در دیدار با فرماندهان نظامی استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی فرهنگ دفاع با مبانی دینی عجین شده و تحت عنوان دفاع مقدس مطرح شود معنای الهی پیدا می‌کند.

وی افزود: هر کشوری که دارای نیروهای مسلح قوی باشد در مسیر رشد و کمال قرار خواهد گرفت.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: باید با نگاه مقام معظم رهبری و دانش‌بنیانی به خودکفایی نظامی در صنعت دفاعی و تحول در صنایع نظامی و مرجعیت همه جانبه نظامی دست یابیم.

صفایی‌بوشهری گفت: نیروهای مسلح ایران در تمام عرصه‌ها به تجهیزات مدرن نظامی روز دست پیدا کرده‌اند و در عرصه دفاعی و نظامی هم باید نگاه نخبگانی داشت.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اگر این پیشرفت‌ها با نگاه دینی همراه باشد که هست، نیروهای مسلح ایران به موقعیت ویژه در تاریخ نیروهای مسلح دست خواهند یافت.

صفایی‌بوشهری گفت: جهان دین‌ستیز در تاریخ خود اینچنین قدرتمند نبوده و این شرایط تکنولوژی تهاجم را هم نداشته اما اکنون با استمرار شکوهمند نظام جمهوری اسلامی مواجه شده است.

وی گفت: به همین خاطر رهبر معظم انقلاب همواره به دو عنصر دفاع مقدس فرهنگی و نظامی تاکید داشته و دارد.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران با توکل به خدا و داشتن تجهیزات فوق روز آماده دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول